پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۰۴۱
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲
در گزارش فصل پاییز کافه‌بازار بیشترین تمایل کاربران هر استان به برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی مشخص شده است.

شعارسال: در گزارش فصل پاییز کافه‌بازار بیشترین تمایل کاربران هر استان به برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی مشخص شده است.

بر اساس تحلیل رفتار کاربران بازار، بیشترین تمایل به برنامه‌های دسته‌ی "عکاسی" در استان گیلان و دسته‌ی "موسیقی و صدا" در استان خراسان شمالی بوده است. و دسته برنامه‌های آب و هوا بیشترین طرفدار را در استان گلستان دارد و برنامه‌های مربوط به "سبک زندگی" بیش از همه مورد توجه اهالی خراسان جنوبی" و برنامه‌های "مربوط به کسب و کار" مورد توجه یزدی‌ها قرار گرفته است.

در تهران بیشترین برنامه‌های مورد استفاده در دسته‌های "رفت و آمد" و "خرید" است.

"خبرها و نشریات" و "سیر و سفر" بیشترین کاربرد را در میان اهالی بوشهر دارد و کردستان مقام اول در استفاده از برنامه‌های دسته‌ی آموزش، کتاب‌ها و مراجع و کاربردی را دارد.

علاقمندی مردم هر استان به سبک‌های مختلف بازی‌ موبایلی

بر اساس گزارش فصلی کافه‌بازار در پاییز، یزدی‌ها به بازی‌های به سبک معمایی، اکشن و امتیازی بیشترین علاقه را دارند و دسته‌ی کلمات و دانستنی‌ها بیش از همه مورد توجه اهالی مازندران است.

هموطنان ما در سیستان و بلوچستان به بازی‌های استراتژی، رانندگی و شبیه‌سازی علاقمندند و دسته‌ی بازی‌های خانوادگی و ماجراجویی بیشترین طرفدار را در میان اهالی خراسان رضوی دارد.

تصویرهای زیر بیشترین تمایل کاربران هر استان را به برنامه‌ها و بازی‌های هر دسته بازار نشان می‌دهد:


بر اساس این گزارش، در فصل پاییز ۹۷ همچنین بیشترین رشد تعداد برنامه‌ها در دسته آشپزی و رستوران و بیشتر افزایش نصب‌فعال دسته ابزار و بیشترین کاهش هم دسته ماجرایی.

کافه‌بازار با انتشار فصلی گزارش‌های خود از دستگاه‌های اندرویدی کاربران بازار می‌کوشد به توسعه‌دهندگان برنامه‌ها و بازی‌ها کمک کند تصویر بهتری از ظرفیت‌ها و علاقمندی‌های کاربران دستگاه‌های اندرویدی به دست آنها بدهد تا صنعت اپلیکیشن‌های موبایل رونق و رشد پرشتاب‌تری بگیرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 23دی 1397 ، کدخبر:13971023000625 www.farsnews.com،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین