پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۸۶۹۰
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۲
رئیس اتاق اصناف ایران گزارش وضعیت حوزه اصناف و بازار را به معاون اول رئیس‌جمهور ارائه کرد.

شعار سال:

علی فاضلی در دیدار با اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور، گزارشی از وضعیت حوزه اصناف و بازار را ارائه کرد و گفت: در این دیدار، گزارش بازرسی و نظارت بر بازار تولید و توزیع کشور، الزامات توجه به اصناف در برنامه ششم توسعه و همچنین ضرورت حمایت دولت از بنگاه های کوچک ارایه شد.

رئیس اتاق اصناف ایران در خصوص طرح‌های اتاق اصناف ایران در زمینه رونق کسب و کار به ویژه صنوف تولیدی که منجر به ایجاد فرصت‌های شغلی در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی می شود، توضیحاتی به معاون اول ارائه کرد.

وی درباره برنامه ششم توسعه نیز کلیات پیشنهادات اتاق اصناف ایران را مطرح کرد که معاون اول رئیس جمهور نیز قول دادند که نماینده دولت در مراحل بررسی برنامه ششم تاکیدات لازم را برای حمایت از طرح های توسعه و نوین‌سازی اصناف به عمل آورد.

جهانگیری هم با تاکید بر ضرورت اجرایی شدن برنامه حمایت از بنگاه های اقتصادی کوچک، خواستار ارائه برنامه های پیشنهادی در این زمینه از سوی اتاق اصناف ایران شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 11 خرداد 1395، کد مطلب:3673529 : www. mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین