پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۳۹۲
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶
پرچم هر کشور تابع استانداردهای ترسیمی و نوشتاری خاص است.کم توجهی به این نشانگان نوشتاری و ترسیمی، نه تنها از نظر اخلاقی و تعصبات ملی درست نیست، بلکه نوعی جرم نیز تلقی می شود. متاسفانه مشغله زیاد مدیران و غفلت روابط عمومی های محترم ، شرایط را برای برخی کم توجهی های غیر عامدانه در این خصوص فراهم کرده است. بر این اساس،گزارش زیر به سوتی انعکاس نادرست پرچم رسمی کشور در سایت فدراسیون کاراته،پرداخته است.
شعار سال : پرچم هر کشور تابع استانداردهای ترسیمی و نوشتاری خاص است.کم توجهی به این نشانگان نوشتاری و ترسیمی، نه تنها از نظر اخلاقی و تعصبات ملی درست نیست، بلکه نوعی جرم نیز تلقی می شود. متاسفانه مشغله زیاد مدیران و غفلت روابط عمومی های محترم ، شرایط را برای برخی کم توجهی های غیر عامدانه در این خصوص فراهم کرده است. بر این اساس،گزارش زیر به سوتی  انعکاس نادرست پرچم رسمی کشور در سایت فدراسیون کاراته،پرداخته است.
با توجه به انتخابات روز پنجشنبه 23 اسفندماه تعیین ریاست فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران ، نیاز به رصد مستمر سایت این فدراسیون معظم از ضروریات کار خبری محسوب می شود. نکته جالب توجه در رفت و آمد مکرر به سایت فدراسیون، ملاحظه اشتباه فدراسیون در انعکاس پرچم جمهوری اسلامی ایران بود. آرم الله وسط پرچم جمهوری اسلامی ایران، منطبق بر دستورالعمل و قانون ترسیم پرچم ملی کشور، می بایست قرمز باشد. در حالی که در سایت فدراسیون محترم کاراته ، با رنگ مشکی منعکس شده است. 
جای دارد که مدیران فعلی فدراسیون و یا رئیس منتخب آتی ، در اولین اقدام اصلاحی ، اقدام به رفع این اشتباه در لوگوی منعکس گردیده در بالای سایت فدراسیون کاراته ، نمایند.
توهین سهوی به پرچم ، این بار در فدراسیون کاراته

لازم به توضیح است که چنین اشتباهی ، در چندماه قبل در سایت وزارت محترم ورزش و جوانان مشاهده شده بود که با تذکر پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، در اولین فرصت ممکن، اصلاح گردید.


احتصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین