پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۴۰۰
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی استان تهران می‌گوید: هشت ماه است که مطالبات مزدی کارگرانی که برای ساخت پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس کار می‌کنند، پرداخت نشده است.
شعار سال : رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی استان تهران می‌گوید: هشت ماه است که مطالبات مزدی کارگرانی که برای ساخت پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس کار می‌کنند، پرداخت نشده است.

«محمد باقری» گفت: مسئولان عمران شهر جدید پردیس در دو ماه اخیر مرتب وعده داده‌اند که مطالبات کارگران را می‌پردازند اما هیچ تحولی در این زمینه ایجاد نشده است.

باقری احتمال می‌دهد که چون دولت در پرداخت مطالبات پیمانکاران تعلل به خرج می‌دهد، این اتفاق رخ داده است.

او می‌افزاید: باید پاسخ روشنی به کارگران داده شود. آنها هشت ماه است که ریالی از بابت کارشان دریافت نکرده‌اند. مسئولان توجه ندارند که در آستانه سال نو قرار داریم. کارگران در این ایام برای خرید‌ شب عید از جانب خانواده‌هایشان تحت فشار هستند.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی استان تهران می‌افزاید:  آنها شرمنده زنان و فرزندان خود هستند. از این رو اگر این وضعیت ادامه پیدا کند ناچار به برگزاری تجمع هستیم.

باقری با بیان اینکه این کارگران در فازهای ۳، ۸، ۹ و… شهر جدید پردیس کار می‌‌کنند، گفت: تعداد پیمانکارانی که تکمیل مسکن مهر در این فازها را برعهده گرفته‌اند، بالاست از این رو نمی‌توان تخمین دقیقی از تعداد کارگران طلبکار ارائه داد اما به هرحال کارگران باید ظرف چند روز آینده به معوقات خود برسند.

وی افزود: در غیر این صورت نارضایتی ما عمیق می‌شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری جمهوریت،تاریخ انتشار:19  اسفند97،کدخبر:50582،www.jomhouriat.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین