پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۳۳۶
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹
رئیس قوه قضائیه صبح امروز از بخشهای مختلف زندان مرکزی مشهد بازدید کرد و از نزدیک با تعدادی از زندانیان گفت‌وگو کرد و در جریان مسائل آنان قرار گرفت و برای رفع برخی از مشکلات، دستورهایی صادر کرد.

شعارسال: آیت الله رئیسی از نزدیک با تعدادی از زندانیان گفت‌وگو کرد و در جریان مسائل آنان قرار گرفت و برای رفع برخی از مشکلات، دستورهایی صادر کرد.

رئیس قوه قضائیه صبح امروز از بخشهای مختلف زندان مرکزی مشهد بازدید کرد.

در این بازدید که به مدت دو ساعت ادامه یافت، آیت الله رئیسی از نزدیک با تعدادی از زندانیان گفت‌وگو کرد و در جریان مسائل آنان قرار گرفت و برای رفع برخی از مشکلات، دستورهایی صادر کرد.

رئیس قوه قضائیه همچنین خطاب به مسئولان زندان بر سالم‌سازی محیط زندان، تقویت رویکردهای تربیتی در قبال زندانیان، مهارت آموزی و توانمندسازی زندانیان با هدف بازگشت زندانی به فعالیت‌های سالم و پرهیز از هرگونه اجحاف در حق زندانیان تأکید کرد.

در پایان این بازدید مدیر زندان مشهد طی جلسه‌ای، گزارشی از آخرین وضعیت زندان و نیازهای آن بیان کرد.





شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی مشرق ، تاریخ انتشار: 4فروردین 1397 ، کدخبر:946167 www.mashreghnews.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین