پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۴۰۸
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
شدت بارندگی‌های اخیر در قصر شیرین و مناطق مرزی با کشور عراق باعث شسته شدن خاک و نمایان شدن مین‌های باقی‌مانده از زمان جنگ تحمیلی شد.

شعار سال: شدت بارندگی‌ها در کرمانشاه بسیار بالا بود به صورتی که اکثر رودهای این استان طغیان و ظرفیت‌ نه سد استان کرمانشاه نیز تکمیل شد و مسؤولین برای جلوگیری از وقوع سیل مجبور به رهاسازی سه سد در کرمانشاه شدند.


وقوع سیلاب در قصرشیرین و بارندگی سیل آسا که منجر به خسارت 20 میلیارد تومانی در این شهرستان هم شد، تبعات دیگری هم داشت. شدت بارندگی‌های اخیر در قصرشیرین و مناطق مرزی با کشور عراق باعث شسته شدن خاک و نمایان شدن مین‌های باقی مانده از زمان جنگ تحمیلی شده است.


یکی از خطراتی که پس از وقوع سیل و بارش سهمگین باران در مناطق مرزی استان کرمانشاه وجود دارد برخورد مردم این مناطق با مین‌های جنگی است. از این رو مسئله پاکسازی سریعتر این یادگاری‌های خطرناک باید در دستور کار قرار گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 7 فروردین 98، کد مطلب: 13980107000808: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین