پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۳۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
در دیدار استاد دانشگاه کوگاکان و رایزن فرهنگی کشورمان در ژاپن به برگزاری دومین نشست گفت‌وگوی دینی ایران و ژاپن در تهران اشاره و بر ضرورت تشکیل انجمن علمی گفت‌وگوی دینی تأکید شد.

شعارسال:در دیدار استاد دانشگاه کوگاکان و رایزن فرهنگی کشورمان در ژاپن به برگزاری دومین نشست گفت‌وگوی دینی ایران و ژاپن در تهران اشاره و بر ضرورت تشکیل انجمن علمی گفت‌وگوی دینی تأکید شد.

هاروئو ساکورائی، استاد دانشگاه کوگاکان مهمترین مرکز آموزش و تربیت شینتوئی در شهر ایسه ژاپن با حضور در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ژاپن، در خصوص همکاری‌های آینده بین دو کشور به ویژه در زمینه برگزاری گفت‌گوهای دینی ایران و ژاپن با حسین دیوسالار، رایزن فرهنگی کشورمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

دیوسالار با اشاره به برگزاری اولین دور گفت‌وگوهای دینی ایران و ژاپن در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۷ گفت: برگزاری این نشست در نودمین سال روابط ایران و ژاپن همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، رویداد ارزشمندی برای فعال سازی یکی دیگر از زمینه‌های همکاری ارزشمند فرهنگی دو کشور بوده است و امیدواریم بتوانیم در تمامی حوزه‌های فرهنگی، شاهد رشد و توسعه تعاملات فی مابین باشیم.

ساکورائی هم ضمن تشکر از اقدام رایزنی فرهنگی ایران در این زمینه گفت: این نشست موجب شد تا فعالیت‌های مثبتی در راستای توسعه این همکاری‌ها به ویژه تشکیل انجمن علمی گفت‌وگوهای دینی ایران و ژاپن، برگزاری دومین نشست و همچنین علاقه‌مندی فراوان در مخاطبان و اساتید دانشگاهی را ایجاد کند.

این استاد دانشگاه پیشنهاد رایزنی فرهنگی ایران برای تأسیس انجمن علمی گفت‌وگوهای دینی ایران و ژاپن را گام مثبت در این زمینه دانست و افزود: علاقه‌مند هستیم بتوانیم دومین نشست را با جدیت دنبال کرده و با توجه به زمان در اختیار، برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های مربوطه را انجام دهیم.

در ادامه، دو طرف در خصوص برگزاری دومین نشست گفت‌وگوی دینی ایران و ژاپن در تهران و همچنین، تشکیل انجمن علمی گفت‌وگوی دینی ایران و ژاپن بحث و تبادل نظر کردند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار24فروردین 98، کدخبر: 4589308، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
0
مگه ما با ژاپنی ها یک دین و مسلک داریم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین