پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۴۷۵
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲
بالا آمدن ارتفاع آب در روستای بُنده در سوسنگرد سبب غرق شدن منازل مسکونی و دیگر ساختمان‌ها در سیلاب شد.

شعارسال: بالا آمدن ارتفاع آب در روستای بُنده در سوسنگرد سبب غرق شدن منازل مسکونی و دیگر ساختمان‌ها در سیلاب شد.

 بارش‌های روزهای اخیر و میزان زیاد خروجی آب از سدهای استان خوزستان سبب بالا آمدن مجدد آب در برخی از مناطق این استان شده است.

شدت سیلاب و ارتفاع آب در نقاطی از این استان تا حدی است که آب تا نزدیک به پشت بام منازل مسکونی رسیده است. روستای بُنده واقع در حواشی شهر سوسنگرد پس از جاری شدن سیل و بالا آمدن ارتفاع آب تقریباً به صورت کامل زیر آب رفته است. خوشبختانه ساکنان این روستا در پی هشدارهای به موقع مسئولان مدیریت بحران منازل خود را ترک کرده و به مکان‌هایی ایمن پناه بردند.

بارندگی‌های ابتدای سال در شهرها و روستاهای مختلف کشورمان خسارات جانی و ملی سنگینی را از خود به جای گذاشت ولی در همان روزهای اولیه با تلاش دستگاه‌های امداد و نجات و مردم غیور کشورمان بسیاری از هموطنان عزیز از مناطق در معرض سیل به محل‌هایی بی‌خطرتر منتقل شدند تا از لحاظ جانی مورد تهدید قرار نگیرند.

در ادامه فیلمی از حجم و ارتفاع باورنکردنی آب در روستای بُنده را مشاهده می‌کنید:

تعداد بازدید : 35

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ،تاریخ انتشار: 23فروردین 98، کد خبر:6895566 ،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین