پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۸۵۰
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: دولت متعهد به پرداخت ۳۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج به جوانان است.

شعارسال: محمد مهدی تندگویان عصر شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان بوشهر اظهار داشت: در سطح کشور ۲۵ میلیون نفر جوان داریم که باید دغدغه‌های آنها را مورد توجه قرار دهیم.

وی یکی از اولویت‌های مهم را رفع مشکلات اشتغال جوانان دانست و اضافه کرد: امسال با افزایش دو برابری وام ازدواج، دولت متعهد پرداخت ۳۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج به جوانان است.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به پرداخت ۱۵۰ هزار میلیارد ریال وام ازدواج در سال گذشته بیان کرد: پای تعهد خود هستیم، پرداخت وام ازدواج به روز است و کسی در نوبت نیست.

وی از پرداخت مطالبات جوانان خبر داد و خاطرنشان کرد: با افزایش بیشتر تسهیلات ازدواج موافق نیستیم چرا که با افزایش سقف کنونی مشخص نیست دولت باید تا کجا پیش برود. با رفع مشکل اشتغال و مسکن شاهد کاهش دغدغه جوانان خواهیم بود.

تندگویان از پرداخت ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع فنی و اعتباری برای توسعه اشتغال خبر داد و تصریح کرد: با تفاهم‌نامه وزارت ورزش و جوانان با جهاد دانشگاهی مهارت‌های شغلی و زندگی با استفاده از ظرفیت خانه‌های جوان در استان‌ها ارائه می‌شود.

وی با اشاره به مخالفت وزارت ورزش و جوانان با هر گونه سلب آزادی مشروع و قانونی از جوانان بیان کرد: برای برخی کنسرت‌های فرایند قانونی و مجوز لازم دریافت می‌شود و نباید مانعی برای آن ایجاد شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 31فروردین1398 ، کدخبر: 4596078: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین