پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۳۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵
مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه وقوع تخلفات کلان سبب بدبینی مردم می‌شود،گفت: بخش قابل توجهی از تخلفات درشت با همدستی و زد و بند بعضی دستگاه‌ها صورت می‌گیرد.

شعارسال: مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه وقوع تخلفات کلان سبب بدبینی مردم می‌شود،گفت: بخش قابل توجهی از تخلفات درشت با همدستی و زد و بند بعضی دستگاه‌ها صورت می‌گیرد.

آیت الله مکارم شیرازی در دیدار حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات، با اشاره به وقوع برخی تخلفات کلان اقتصادی، بر لزوم هوشیاری و مراقبت جدی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در این خصوص تاکید و اظهار داشت: بخش قابل توجهی از این تخلفات درشت با همدستی و زد و بند بعضی دستگاه‌ها صورت می‌گیرد و دستگاه‌های اطلاعاتی باید در این خصوص به وظایف ذاتی خود عمل کنند.

وی بیان کرد: وقوع تخلفات کلان سبب بدبینی مردم می‌شود، خواستار اتخاذ تدبیر لازم از سوی مسؤولان و دستگاه‌ها در این خصوص شد.

مرجع تقلید شیعیان بر لزوم مقابله با پدیده قاچاق در کشور تاکید کرد و اظهار داشت: پدیده قاچاق آن هم به صورت کلان و گسترده خسارات و پیامدهای جبران ناپذیری برای کشور دارد و واقعاً در این خصوص باید فکری کرد و تا فکر اساسی در این زمینه نشود کمبود و گرانی اجناس غیر قابل اجتناب است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: برخی تخلفات کلان مالی مرتکب شده و بعد هم از کشور متواری می‌شوند و سرمایه‌های مردم و کشور را با خودشان می‌برند، دستگاه‌های اطلاعاتی باید در این باره هوشیاری و مراقبت بیشتری به خرج دهند.

آیت الله مکارم شیرازی در پایان از تلاش‌های دست اندرکاران وزارت اطلاعات تقدیر و برای آنان در اجرای مسؤولیت‌های خطیری که عهده دار هستند، آرزوی توفیق کردند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات گزارش مشروحی درباره وضعیت امنیتی کشور ارائه کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار : 12اردیبهشت 98، کد خبر: 2002972،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
0
0
همه این زد وبندها به یک دستگاهی وصل است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین