پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۳۴۳
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
چاپ نخست حلقه سوم «انسان ۲۵۰ ساله» که به تازگی در دسترس علاقه‌مندان قرار داده شده است، با استقبال مخاطبان به اتمام رسید.نشر صهبا امسال برای اولین‌بار حلقه سوم «انسان 250 ساله» را برای علاقه‌مندان به مطالعه در زمینه سیر مبارزات سیاسی ائمه اطهار(ع) عرضه کرد که در مدت 10 روز با استقبال مخاطبان به چاپ دوم رسید.
شعار سال : چاپ نخست حلقه سوم «انسان ۲۵۰ ساله» که به تازگی در دسترس علاقه‌مندان قرار داده شده است، با استقبال مخاطبان به اتمام رسید.
 
نشر صهبا امسال برای اولین‌بار حلقه سوم «انسان 250 ساله» را برای علاقه‌مندان به مطالعه در زمینه سیر مبارزات سیاسی ائمه اطهار(ع) عرضه کرد که در مدت 10 روز با استقبال مخاطبان به چاپ دوم رسید.

حلقۀ دوم «انسان 250 ساله»، کتابی آشنا برای علاقه مندان به آشنایی با سیرۀ ائمه علیهم السلام است. انتشارات صهـبا، برای بهرۀ بیشتر مخاطبان خود، از میان قریب 700 سخنرانیِ حضرت آیت الله خامنه ای دربارۀ سیرۀ ائمه علیهم السلام، سه کتاب، برای سه دسته مخاطب، آماده و مجموعۀ این سه کتاب را «حلقات انسان 250 ساله» نام‌گذاری کرده است. حلقه‌هایی که حول محور سیرۀ مبارزاتی و سیاسی ائمه برای تشکیل حکومت اسلامی، همدیگر را تکمیل می‌کنند.

کتاب حلقۀ دوم همان کتاب شناخته شده است که بیش از 80 چاپ از آن انجام شده است؛ کتابی مناسب برای عموم مردم، به خصوص جوانان. این کتاب مروری کلی دارد بر وقایع مهم دوران امامت هر امام و تبیین استراتژی هر امام در جریانِ مبارزۀ سیاسی ائمه علیهم السلام. و اما کتاب حلقۀ سوم «انسان250 ساله»، کتابی است برای محققان و کسانی که علاقه‌مند آشنایی بیشتر و دقیق تر با زندگی ائمه(ع) هستند. در این کتاب مباحثی که در حلقۀ دوم به اختصار و به طور گذرا به آنها اشاره شده است، مفصلاً شرح داده شده است. در تنظیم این کتاب از حدود 260 سخنرانیِ حضرت آیت الله خامنه‌ای در سال‌های مختلف، به خصوص سخنرانی های ایشان در دهۀ 50 شمسی استفاده شده است. در این کتاب استراتژی «انسان250ساله» در قالب چهار دوران جریان امامت، مورد بررسی قرار گرفته است. لذا کتاب دارای چهار فصل اصلی، و یک فصلِ مباحث مقدماتی است. انتهای کتاب سه ضمیمه دارد، پی نوشت‌ها، نمودار وقایع چهار دورۀ امامت و نقشه‌ها.

در ابتدای این اثر نیز با زبانی داستانی و شیرین، چگونگی انتخاب عنوان کتاب که برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب است، نیز آورده شده که بر جذابیت کتاب افزوده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:18 اردیبهشت1398، کدخبر:2005668،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین