پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۶۲۱
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل با اعلام اینکه پروژه درمان بستر لاریجان تحویل مرکز بهداشت نشده است، گفت: این مجموعه در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار داده و چون تحویل نگرفتیم نمی‌توانیم نسبت به تجهیز آن اقدام کنیم.

شعارسال:تأخیر طولانی‌مدت در ساخت و تکمیل مرکز درمان بستر لاریجان مورد گلایه شهروندان واقع شده و با طرح این موضوع در سامانه فارس من بیمارستان لاریجان چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟خواستار پیگیری این موضوع شدند.

مخاطبان فارس این موضوع را مطرح کردند که از سال 89 بحث واگذاری و تکمیل این پروژه مطرح شده اما از آن زمان تاکنون اقدام خاصی برای بهره‌برداری این پروژه انجام نشده است.

متولی بهره‌برداری از واحدهای درمان بستر معاون بهداشتی درمانی است که پیگیری‌های خبرنگار ما به فرامرزاکبری رئیس شبکه بهداشت شهرستان آمل رسیده است.

وی ، با اعلام اینکه مرکز درمان بستر بعد از ساخت تحویل دانشگاه علوم پزشکی نشده است، گفت: به همین دلیل اقدامات لازم برای تجهیز این مرکز درمان بستر انجام نشد.

رئیس شبکه بهداشت آمل خاطرنشان کرد: برخی ایراداتی عجیب و غریب در فرایند ساخت این مرکز وجود دارد، در حال حاضر شاهد نشست ساختمان و وجود ترک در پروژه هستیم.

این مسؤول اضافه کرد: این پروژه در حال حاضر رها شده و راه دسترسی مناسبی هم ندارد و اشکالات فنی به لحاظ راه دسترسی به این پروژه وارد است.

اکبری ادامه داد: چون این مرکز به ما تحویل نشده، اطلاعات فنی و دقیق در ارتباط با این پروژه در اختیار ما نیست و وزارت راه و شهرسازی در این ارتباط مسؤولیت دارد.

وی خاطرنشان کرد: درباره میزان اعتبار این پروژه اطلاعاتی نداریم اما این مجموعه از سال 85 کلنگ‌زنی شده و طی مدت پنج سال عملیات ساخت آن به اتمام رسیده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار19 اردبیهشت 98، کدخبر: 13980218000866 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین