پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۳۵۱
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۸
جدای انحصاری که این گروه قطعه سازی در صدد ایجاد آن در بازار خودروی کشور است ، با بدعت نهادن برخی رفتارها سعی در ایجاد جوی نامتعارف دارد تا امضای خود را در آشفته بازار خودروی کشور به ثبت برساند.

شعارسال: جدای انحصاری که این گروه قطعه سازی در صدد ایجاد آن در بازار خودروی کشور است ، با بدعت نهادن برخی رفتارها سعی در ایجاد جوی نامتعارف دارد تا امضای خود را در آشفته بازار خودروی کشور به ثبت برساند.

با روی کار آمدن هرم معروف کروزیها در گروه خودروسازی بهمن اتفاقات مشکوکی مانند نحوه ی پیش فروش خودروی مزدا3 گروه خودروسازی بهمن به وجود آمد و حتی وزیر صنعت وقت به آن اعتراض کرد.

جریاناتی که مدیران اصلی شرکت قطعه سازی کروز در صنعت خودروی کشور راه انداخته اند و به صورت چند وجهی سعی در انحصار خودروسازی کشور دارند حالا در حرکتی تازه در گروه خودروسازی بهمن به دنبال ژن خوب می گردند. بنا به گزارشات برخی از مخاطبان ، این گروه خودروسازی که در دو سه سال گذشته به دست سه ضلعی کشاورز ، علیپور و صمدی افتاده اقدام به گزینش برخی مشتریان جهت تحویل خودرو به آنها کرده است. این در حالیست که برخی مشتریان این گروه خودروسازی با اینکه زودتر از برخی افرادی که خودرو به آنها تحویل داده شده ثبت نام کرده اند با بهانه های مختلف از جمله تحریم ، نبود قطعه و بهانه هایی از این دست از دادن خودرو به آنها امتناع می شود. جدای انحصاری که این گروه قطعه سازی در صدد ایجاد آن در بازار خودروی کشور است با بدعت نهادن برخی رفتارها سعی در ایجاد جوی نامتعارف دارد تا امضای خود را در آشفته بازار خودروی کشور به ثبت برساند. نکته ی قابل در تحویل خودروهای خارج از نوبت به برخی افراد اینست که در تمام موارد دستور تحویل به وسیله آقایان کشاورز ، علیپور یعنی صاحبان اصلی شرکت قطعه سازی کروز و صمدی و پورزین صادر شده است.





شاید بهتر باشد سازمان حمایت از مصرف کنندگان یکبار دیگر به حاشیه های گروه بهمن که با آمدن کروزیها خیلی پر رنگ شده ورود کند تا حقی از کسی تضییع نشود. عجیب است که با همه ی اما و اگرهایی که پیش فروش خودرو در ایران دارد چرا حاشیه های مهم در گروه خودروسازی بهمن روی می دهد؟


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری نبض خبر، تاریخ انتشار: 22اردیبهشت 1398 ، کدخبر:www.nabzebaazaar.com ،15168

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین