پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۳۸۶
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۶
پس از منتشر شدن کلیپ رقص برخی از دانش آموزان با آهنگ مستهجن ساسی مانکن، واکنش والدین آن‌ها بسیار جالب توجه است.

شعارسال: امسال مراسم جشن روز معلم در مدارس با حاشیه‌های زیادی همراه شد؛ حاشیه‌هایی که سبب شد کاربران فضای مجازی و بسیاری از افراد جامعه نسبت به آن ابراز نگرانی کنند. درست دو روز بعد از روز معلم ویدئوهایی از جشن‌ این روز در برخی از مدارس در فضای مجازی منتشر شد که نشان‌دهنده بروز رفتارهای ناهنجار و خارج از عُرف در آن مدارس بود.

نکته قابل تأمل ماجرای اخیر این است که در بسیاری از این جشن‌ها به صورت یکسان و احتمالاً هماهنگ‌شده آهنگی مبتذل، مستهجن و حاوی عبارات نامناسب جنسی پخش می‌شد که توسط یک خواننده فراری ساکن کالیفرنیا معروف به ساسی مانکن خوانده شده است و دانش‌آموزان به همراه این آهنگ به پایکوبی می‌پرداختند.

تعداد بازدید : 195

حال به تازگی ویدئویی منتشر شده است که در آن نظر والدین این کودکان درباره آهنگ مستهجن پرسیده شده است. در ادامه ویدئوی مورد نظر را مشاهده می‌کنید:

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 18اردیبهشت1398 ، کدخبر: 6926753: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین