پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۰۷۳۹۳
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
وقتی دانشگاه پولی شد، وقتی کسانی پول گرفتند و برای دیگری پایان نامه و مقاله نوشتند، وقتی ظرفیت دانشگاهها بیشتر از دانشجویان شد و برای پر کردن صندلی ها کار به التماس کشید، وقتی برخی سران مملکتی مدارکشان قلابی از کار در آمد، باید منتظر این روز هم می بودیم.
شعار سال : وقتی دانشگاه پولی شد، وقتی کسانی پول گرفتند و برای دیگری پایان نامه و مقاله نوشتند، وقتی ظرفیت دانشگاهها بیشتر از دانشجویان شد و برای پر کردن صندلی ها کار به التماس کشید، وقتی برخی سران مملکتی مدارکشان قلابی از کار در آمد، باید منتظر این روز هم می بودیم.

باورتان می شود این میز پایان نامه باشد؟ دختری که از پایان نامه اش دفاع می کرده گفته استاد به خاطر کم بودن شیرینی خامه ای در جلسه دفاع نمره اش را کم داده است.

وقتی با تزیین میز دفاع پایان نامه در حال کاسبی هستند
دانشجویان می‌توانید با استفاده از این بسته‌ها از استرس و نگرانی‌های بیهوده خلاص شوند
 پیشتر هم گزارشی  از تشریفات پایان نامه منتشر شده و از شرکت هایی نوشته که با عنوان «تزیین میز دفاع پایان نامه» در حال کاسبی هستند. نان خامه ای، پیراشکی گوشت، انواع آب میوه ها، کیک، پکیج میوه با سه نوع میوه، نسکافه و حلوا..

سایت یک از همین ها نوشته: " شما دانشجویان گرامی می‌توانید با استفاده از این بسته‌ها از استرس و نگرانی‌های بیهوده خلاص شوید و به جای استرس پذیرایی می‌توانید با خیال راحت بر روی جلسه دفاع خود تمرکز کنید."

می بینید وضعیت دانشگاهها را؟ می بینید سطح استادان دانشگاه ها را که بر سر میز و کلاس درس چه آورده اند؟ می بینید شان و مقام و جایگاه علم را؟ فکر می کنید این ابتذال اتفاقی است؟ وقتی دانشگاه پولی شد، وقتی کسانی پول گرفتند و برای دیگری پایان نامه و مقاله نوشتند، وقتی ظرفیت دانشگاهها بیشتر از دانشجویان شد و برای پر کردن صندلی ها کار به التماس کشید، وقتی برخی سران مملکتی مدارکشان قلابی از کار در آمد، باید منتظر این روز هم می بودیم.
شعار سال،بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی بولتن نیوز،تاریخ انتشار:23اردیبهشت1398،کد خبر:606855،www.bultannews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین