پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۰۷۴۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۵
وقتی دانشگاه پولی شد، وقتی کسانی پول گرفتند و برای دیگری پایان نامه و مقاله نوشتند، وقتی ظرفیت دانشگاهها بیشتر از دانشجویان شد و برای پر کردن صندلی ها کار به التماس کشید، وقتی برخی سران مملکتی مدارکشان قلابی از کار در آمد، باید منتظر این روز هم می بودیم.

شعارسال: باورتان می شود این میز پایان نامه باشد؟ دختری که از پایان نامه اش دفاع می کرده گفته استاد به خاطر کم بودن شیرینی خامه ای در جلسه دفاع نمره اش را کم داده است.

 پیشتر ایسنا هم گزارشی از تشریفات پایان نامه منتشر کرده و از شرکت هایی نوشته که با عنوان «تزیین میز دفاع پایان نامه» در حال کاسبی هستند. نان خامه ای، پیراشکی گوشت، انواع آب میوه ها، کیک، پکیج میوه با سه نوع میوه، نسکافه و حلوا..

سایت یک از همین ها نوشته: " شما دانشجویان گرامی می‌توانید با استفاده از این بسته‌ها از استرس و نگرانی‌های بیهوده خلاص شوید و به جای استرس پذیرایی می‌توانید با خیال راحت بر روی جلسه دفاع خود تمرکز کنید."

می بینید وضعیت دانشگاهها را؟ می بینید سطح استادان دانشگاه ها را که بر سر میز و کلاس درس چه آورده اند؟ می بینید شان و مقام و جایگاه علم را؟ فکر می کنید این ابتذال اتفاقی است؟ وقتی دانشگاه پولی شد، وقتی کسانی پول گرفتند و برای دیگری پایان نامه و مقاله نوشتند، وقتی ظرفیت دانشگاهها بیشتر از دانشجویان شد و برای پر کردن صندلی ها کار به التماس کشید، وقتی برخی سران مملکتی مدارکشان قلابی از کار در آمد، باید منتظر این روز هم می بودیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری بولتن نیوز ، تاریخ انتشار: 23اردیبهشت 1398 ، کدخبر:606855 www.bultannews.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قربانی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
با سلام
این میز دفاع پایان نامه ارشد من هست دانشگاه فیروزکوه
باطلاع برسونم من آشپزی می کنم و تمام اینها هم هنر دست خودمه و هر کسی هر جور دوست داره پذیرایی می کنه ضمن اینکه من پایان نامم رو خودم نوشتم و حدود چهل دقیقه ازش دفاع کردم.
اساتید هم نمره زحمت من رو بهم دادن نه نمره میز رو اونها حتی شربت هاشونم نخوردن و میز همین طور دست نخورده باقی موند.
اینقدر زود قضاوت نکنید برای اینکه خودتون پول به جیب بزنید و پک واسه دانشجوها تهیه کنید این کار رو می کنید .
کسی اگر پشت سر کسی حرف میزنه قطعا می خواد به اون آدم برسه که نمی تونه، براتون متاسفم که این اخبار شایع رو منتشر می کنید
مدیر پایگاه سلام
ای کاش خانم قربانی، گزارشی کامل از این رویداد برای ما می فرستادند تا ما هم آن را منتشر می کردیم.
ضمنا پایگاه تحلیلی خبری شعار سال نه کاسب است و نه در حوزه خبر کاسبی می کند. این یک پایگاه خبری حرفه ای است نه اینستاگرام و تلگرام و .... .
منتظر ارسال گزارش این دوست عزیزمان هستیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین