پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۰۷۶۸۸
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
در تداوم نقش آفرینی صرافی‌های بانکی در بازار ارز، امروز نرخ هر دلار آمریکا اگرچه با تغییرات جزئی نسبت به روز قبل مواجه بود اما منجر به کاهش مقاومت نرخ دلالان در بازار شد.
شعارسال: نقش آفرینی صرافی‌های بانکی در بازار ارز این روزها کاملاً منعطف و هوشمندانه است. به نحوی که طی روزهای گذشته اگرچه برخی تلاش داشتند تا بازار ارز را تحت تأثیر فضای سیاسی و جو روانی، با جهش قیمت مواجه کنند اما بازار سازی فعال و واکنش‌های به موقع بانک مرکزی به گونه‌ای بود که آربیتراژ کاهش یافت و سودای دلالان برای بالا بردن نرخ متوقف شد.

امروز هم در جریان معاملات صرافی‌های بانکی نرخ هر دلار آمریکا برای خرید در لحظه تنظیم خبر (۱۲:۵۰) ۱۴ هزار و ۷۵۰ تومان و برای فروش ۱۴ هزار و ۸۵۰ تومان است و در عین حال هر یورو برای خرید ۱۶ هزار و ۷۵۰ تومان و برای فروش ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان است.

گزارش میدانی خبرنگار مهر از بازار دلالی هم نشان می‌دهد نرخ دلالان که چند روز به حفظ کانال ۱۵ هزار تومان برای دلار مصر بود، امروز به کانال ۱۴ هزار تومان بازگشت و دلالان امروز هر دلار را ۱۴ هزار و ۹۳۰ تومان به فروش می‌رسانند.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 25 اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 4617630 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین