پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۴۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
قاسم سلیمانی دشتکی استاندارایلام گفت:مدیران دستگاهای اداری ومرتبط یک هفته فرصت دارند تا اطلاعات کامل مربوط به مناطق سیل زده استان را وارد سامانه سجاد کنند درغیراینصورت باید مسئولیت عدم پرداخت اعتبارات را پاسخگو باشند.
شعار سال : استاندارایلام گفت:مدیران دستگاهای اداری ومرتبط یک هفته فرصت دارند تا اطلاعات کامل مربوط به مناطق سیل زده استان را وارد سامانه سجاد کنند درغیراینصورت باید مسئولیت عدم پرداخت اعتبارات را پاسخگو باشند.
 قاسم سلیمانی دشتکی در هفتمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان به فرمانداران مربوطه و مدیران حوزه جهاد کشاورزی تا پایان هفته فرصت داد تا اطلاعات مربوطه به خسارات حوزه خود را در سامانه سجاد وارد کنند که در غیر اینصورت بایست مسئولیت عدم پرداخت اعتبارات را بپذیرند.

وی ادامه داد؛ دستگاه های متولی در قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده مصوبات دولت را در مناطق سیل زده بطور جامع و کامل اجرا کنند.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به این موضوع که رئیس قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده در کشور وزیر کشور است و تا برآورد خسارات ها در وزارت کشور تایید نشود عددی به هیج جا پرداخت نمی شود، اضافه کرد؛ همه دستگاه ها مسئولیت دارند مصوبه های وزارت کشور را رعایت کنند و مبنای وزارت کشور هم اطلاعات وارد شده در سامانه سجاد است.

سلیمانی دشتکی در ادامه ضمن اعلام رضایت از عملکرد بنیاد مسکن و بانک ها گفت؛ بقیه دستگاه ها نیز به روند کار شتاب بخشند تا انشاءالله هرچه زودتر مسائل و مشکلات مربوط به سیل حل و فصل و جمع شود.

او گفت ؛ اگر مسائل مناطق سیل زده را زود جمع نکنیم تا چشم بر هم بزنیم فردا اربعین از راه می رسد و کارها تحت شعاع هم قرار می گیرد.

رئیس قرارگاه اربعین استان در پایان با عنوان این مهم که ما تعهد داریم و در راستای انجام آن نباید یک لحظه از پای نشست، ادامه داد؛ انتظار است  همه دستگاه های درگیر در کار ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان با روحیه  انقلابی و جهادی موانع را از پیش روی بردارند. 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:29اردیبهشت1398،کدخبر:847727،www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
0
0
دیگه واضح و مشخصه که کدوم مناطق سیل زده ان مدیران کمتر از یه هفته لطفا این اقدامات رو انجام بدن که سریعتر به امور سیل زدگان رسیدگی بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین