پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۸۰۷
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
‌نوزادی که درون کیسه زباله در شهر بندرعباس رها شده بود، توسط مأموران کلانتری به یکی از بیمارستان های سطح شهر تحویل داده شد.غلامحسین رازمند در این باره اظهار کرد: این نوزاد دختر ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه در گلشهر بندرعباس درون کیسه زباله توسط یکی از شهروندان پیدا می‌شود که گزارش آن به اطلاع پلیس ۱۱۰ و اورژانس اجتماعی ۱۲۳ می‌رسد.

شعار سال: مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان درباره نوزادی که روز گذشته پیدا شده است، توضیحاتی داد.

غلامحسین رازمند در این باره اظهار کرد: این نوزاد دختر ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه در گلشهر بندرعباس درون کیسه زباله توسط یکی از شهروندان پیدا می‌شود که گزارش آن به اطلاع پلیس ۱۱۰ و اورژانس اجتماعی ۱۲۳ می‌رسد.

وی اضافه کرد: پلیس و اورژانس اجتماعی بلافاصله در محل حاضرمی شوند و نوزاد توسط پلیس به یکی از بیمارستان‌های سطح شهر منتقل و بستری می‌شود، با پیگیری‌های مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی و مصاحبه با کادر درمانی بیمارستان از وضعیت سلامت نوزاد اطلاع پیدا کردند.

رازمند با بیان اینکه براساس اعلام کادر درمانی بیمارستان، وضعیت عمومی نوزاد را مناسب و رضایت بخش اعلام و تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، نوزاد پس از طی مراحل درمان و اخذ مجوز قضائی به مرکز شیرخوارگاه الزهرا بندرعباس انتقال خواهد یافت.

تعداد بازدید : 147

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 30اردیبهشت 98، کد خبر: 98023015881، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین