پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۰۹۲۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۰
استاندار تهران در احکامی جداگانه ۴ سرپرست برای فرمانداری شهرستان های قدس، پردیس، ری و بهارستان منصوب کرد.
شعارسال: انوشیروان محسنی بندپی ظهر پنج شنبه در احکامی جداگانه ۴ سرپرست برای فرمانداری شهرستان‌های قدس، پردیس، ری و بهارستان منصوب کرد.

بر اساس این گزارش، لیلا واثقی، عبدالعظیم رضایی، مجتی خانجانی و احمد اسماعیلی راد به ترتیب به سرپرستی فرمانداری‌های قدس، پردیس، بهارستان و ری منصوب شدند و نظام ملکشاهی و بهمن جلیلیان نیز به ترتیب سمت معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تهران و سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری شمیرانات منصوب شدند و هدایت الله جمالی پور، فرماندار ویژه پیشین ری و معاون سابق استاندار تهران نیز به سمت مشاور ویژه استاندار تهران در امور اقتصادی منصوب شد.

نماینده مردم شهرستان‌های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی در مورد تغییر فرماندار قدس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای تغییر فرماندار قدس قبلاً با بنده مشورت شده بود، اما من نمی دانم، این تغییر انجام شده است و یا خیر.

محمد محمودی شاه نشین اضافه کرد: به هرحال استاندار است و هر زمان بخواهد می‌تواند، فرماندار را تغییر دهد.

وی در پاسخ به این سوال که در آستانه انتخابات آیا این تغییر به صلاح است، یا خیر نیز گفت: در این خصوص نمی‌توانم اظهار نظر کنم، اما به هرحال تغییر فرمانداران از اختیارات استاندار است.

یک کارشناس مسائل استان تهران که نخواست نامش فاش شود نیز به خبرنگار مهر گفت: اینکه ۴ فرماندار در سالی که انتخابات قرار است، برگزار شود، تغییر می‌یابند، ممکن است در برخی ایجاد سو تفاهم کند.

وی گفت: من در مجموع این تغییرات در سطح عمده را به صلاح نمی دانم.

این تغییرات عمده در نماینده‌های عالی ۴ شهرستان استان تهران در حالی صورت می‌گیرد، که ۲ اسفند ۹۸ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش رو است.

استان تهران دارای ۳۵ نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 2 خرداد 1398 ، کدخبر: 4624547 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
0
0
به سلامتی امیدوارم که این فرمانداران کارآمد باشن و مدیریت صحیحی داشته باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین