پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۴۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
مراحل اجرای الگوی نوین مشاغل خانگی برای ۶ هزار زن سرپرست خانوار در قالب بررسی اولویت‌ها، پتانسیل هر منطقه و توانمند سازی متقاضیان اعلام شد.
شعارسال: مراحل اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در ۲۳ استان کشور، برای ایجاد اشتغال ۶ هزار زن سرپرست خانوار که بین معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و رئیس جهاد دانشگاهی به امضا رسیده بود، به شرح زیر اعلام شد:

این پروژه در سه مرحله به اجرا خواهد رسید که بررسی اولویت‌ها و پتانسیل هر منطقه مرحله اول آن است. در مرحله دوم توانمند سازی متقاضیان انجام می‌شود.

در مرحله سوم که اتصال مشاغل خانگی به بازار است جلب مشارکت کارآفرینان، خیرین و افراد پشتیبان پیش بینی شده است. اتصال بنگاه‌های خانگی به بنگاه‌های بزرگ‌تر، تقویت و ارتقا کمی و کیفی و استانداردسازی محصولات و همچنین کمک به فروش و اتصال به بازار نیز در این مرحله صورت می‌پذیرد.

شایان ذکر است که زنان سرپرست خانوار مخاطب این طرح عبارتند از: زنان همسر فوت کرده، زنان مطلقه، زنان دارای همسر که به هر دلیل مسئولیت تأمین معاش خانواده به عهده آنهاست و دختران مجردی که به سن تجرد قطعی رسیده اند.

خود اشتغالی زنان سرپرست خانوار، بهبود معیشت آنان، استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی به منظور ایجاد اشتغال پایدار و اتصال صاحبان کسب و کار خانگی به بازار‌های هدف از جمله اهداف کیفی این طرح است ضمن اینکه افزایش سهم اشتغال زنان سرپرست خانوار، افزایش سهم مشاغل خانگی در اقتصاد مناطق و افزایش حضور پایدار کسب و کار‌های خانگی در بازار‌های محلی و ملی از جمله اهداف کمی این طرح به شمار می‌آید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی رویداد24 ، تاریخ انتشار: 8 خرداد 1398 ، کدخبر: 176303 ، www.rouydad24.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
0
0
شرایط زنان سرپرست خانوار واقعا در این وضعیت اقتصاد باید بی نهایت سخت باشه ای کاش رسیدگی ویژه به این قشر بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین