این پروژه در سه مرحله به اجرا خواهد رسید که بررسی اولویتها و پتانسیل هر منطقه مرحله اول آن است. در مرحله دوم توانمند سازی متقاضیان انجام میشود.
در مرحله سوم که اتصال مشاغل خانگی به بازار است جلب مشارکت کارآفرینان، خیرین و افراد پشتیبان پیش بینی شده است. اتصال بنگاههای خانگی به بنگاههای بزرگتر، تقویت و ارتقا کمی و کیفی و استانداردسازی محصولات و همچنین کمک به فروش و اتصال به بازار نیز در این مرحله صورت میپذیرد.
شایان ذکر است که زنان سرپرست خانوار مخاطب این طرح عبارتند از: زنان همسر فوت کرده، زنان مطلقه، زنان دارای همسر که به هر دلیل مسئولیت تأمین معاش خانواده به عهده آنهاست و دختران مجردی که به سن تجرد قطعی رسیده اند.
خود اشتغالی زنان سرپرست خانوار، بهبود معیشت آنان، استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی به منظور ایجاد اشتغال پایدار و اتصال صاحبان کسب و کار خانگی به بازارهای هدف از جمله اهداف کیفی این طرح است ضمن اینکه افزایش سهم اشتغال زنان سرپرست خانوار، افزایش سهم مشاغل خانگی در اقتصاد مناطق و افزایش حضور پایدار کسب و کارهای خانگی در بازارهای محلی و ملی از جمله اهداف کمی این طرح به شمار میآید.
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی رویداد24 ، تاریخ انتشار: 8 خرداد 1398 ، کدخبر: 176303 ، www.rouydad24.ir