پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۷۷۳
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۱
یکی از مشکلات بزرگ هواوی پس از تحریم ها و محدودیت های آمریکا علیه این شرکت، یافتن یک سیستم عامل جدید به جای اندروید بود. اکنون به نظر می رسد این مشکل حل شده و حتی نام سیستم عامل جدید مشخص شده است.هنگامی که گوگل گواهی فعالیت اندروید برای هواوی را لغو کرد، به نظر می رسید هواوی یکی از بزرگ ترین پشتیبان های خود را از دست داده است و البته به سرعت مشخص شد که هواوی به سمت استفاده از سیستم عامل اختصاصی خود در حرکت است. در حال حاضر ما متوجه شده ایم که سیستم عامل هواوی احتمالا به نام Ark OS منتشر خواهد شد.

شعار سالیکی از مشکلات بزرگ هواوی پس از تحریم ها و محدودیت های آمریکا علیه این شرکت، یافتن یک سیستم عامل جدید به جای اندروید بود. اکنون به نظر می رسد این مشکل حل شده و حتی نام سیستم عامل جدید مشخص شده است.

برخی از منابع آگاه هواوی می گویند احتمال دارد نام سیستم عمل جایگزین هواوی، "Ark OS" باشد.

هنگامی که گوگل گواهی فعالیت اندروید برای هواوی را لغو کرد، به نظر می رسید هواوی یکی از بزرگ ترین پشتیبان های خود را از دست داده است و البته به سرعت مشخص شد که هواوی به سمت استفاده از سیستم عامل اختصاصی خود در حرکت است. در حال حاضر ما متوجه شده ایم که سیستم عامل هواوی احتمالا به نام Ark OS منتشر خواهد شد.

این اطلاعات از یک درخواست علامت تجاری که برای اداره مالکیت معنوی اروپا منتشر شده، درز پیدا کرده است. بر اساس مندرجات این پرونده، هواوی از نام های هواوی ARKOS، هواوی ARK، وARK و ARK OS، استفاده کرده است.

هنوز مشخص نیست که هواوی در چه مرحله ای از توسعه سیستم عامل Ark است. اما به نظر می رسد حداقل از سال 2015 به یک سیستم عامل جدید فکر کرده است. اخیرا نیز گزارش شده که هواوی در حال مذاکره با Aptoide است که به عنوان یک جایگزین برای فروشگاه گوگل پلی عمل می کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری انتخاب، تاریخ انتشار 8خرداد 98، کد خبر: 479953، www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین