پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۷۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی ضمن تسلیت شهادت امام جمعه کازرون، تأکید کرد: مسئولان ریشه‌ها و علل شهادت امام جمعه کازرون را بررسی و برخورد قاطع کنند.

شعارسال: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی ضمن تسلیت شهادت امام جمعه کازرون، تأکید کرد: مسئولان ریشه‌ها و علل شهادت امام جمعه کازرون را بررسی و برخورد قاطع کنند.

متن پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی شهادت مظلومانه حجت‌الاسلام خرسند امام جمعه کازرون که با امضای آیت‌الله محمد یزدی منتشر شده به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

خبر شهادت مظلومانه حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند (ره)، امام‌جمعه فقید کازرون، موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

این روحانی مبارز و انقلابی که همچون امام و مقتدای خویش در سحرگاه ماه مبارک رمضان و بعد از توسل به پیشگاه خدای متعال و برگزاری مراسم پرفیض احیای شب بیست و سوم به ضرب تیغ رهروان شیطان به شهادت رسید، قریب یک دهه در سنگر امامت جمعه، خالصانه و مؤمنانه برای تقویت و ارتقا سطح فرهنگ دینی و باورهای اعتقادی مردم به‌ویژه جوانان، مجاهدت و تلاش وافر داشت و در این جایگاه، دوستی صدیق و محوری مورد اعتماد برای متدیّنان و نیروهای ارزشی در شهرستان کازرون و حتی استان فارس بود و به مردم خدمت نمود و از هیچ کوششی جهت برپایی آرامش در این شهرستان دریغ نکرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شهادت آن روحانی خدوم، انقلابی و بصیر را به حضرت ولی‌عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف»، مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، حوزه‌های علمیه استان فارس، مردم غیور و با محبت کازرون و خانواده محترم این فاضل عزیز تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مجاهد شهید غفران و رحمت الهی مسئلت می‌نماید.

همچنین از مقامات امنیتی و قضائی درخواست می‌نماید، به دور از ساده انگاری، ضمن بررسی ریشه‌ها و علل چنین تفکرات انحرافی، پشت صحنه‌های این حادثه را تا حصول نتیجه‌ی نهایی تعقیب نموده و با صدور اشّد مجازات برای این جانی و هم‌دستان احتمالی از تکرار وقوع چنین حوادثی جلوگیری نمایند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار :9 خرداد 98، کد خبر:4629464 www.mehrnews.com،

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
0
0
طفلک این روحانیون بیچاره بی دلیل کشته میشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین