پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۶۷۲
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
احسان قاضی زاده هاشمی به شدت از مسئولان فدارسیون فوتبال و مهدی تاج که در برگزاری بازی فینال جام حذفی به شکلی مناسب ناکام بوده اند، انتقاد کرد.

شعارسال: دیدار پرسپولیس و داماش گیلان در شرایطی از ساعت 23:20 دقیقه یکشنبه شب در ورزشگاه فولاد آره نا برگزار شد که باید طبق برنامه از ساعت 21 آغاز می شد ولی عدم در نظر گرفتن جایگاه برای هواداران داماش سبب شد تا مدیرعامل این باشگاه به بازیکنانش اجازه بازی ندهد تا اتفاقاتی رقم بخورد که معمولا در هیچ جایی شاهدش نیستیم و از اتفاقات نادر دنیای فوتبال به شمار می رود.

سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اتفاقات رخ داده در ورزشگاه فولاد آره نا با انتقاد شدید از عملکرد مهدی تاج که اکنون در ایران حضور ندارد و همینطور مسئولان برگزاری دیدار فینال جام حذفی در صفحه توئیتر خود نوشته :« اتفاق تاریخی در بازی پرسپولیس-داماش نوبرانه جدیدی در مدیریت تاج بر فدراسیون فوتبال است که باعث آواره شدن چهل هزار تماشاچی که از راه های دور و نزدیک در گرمای اهواز به ورزشگاه آمده اند، شده است. آقایان بفرمایند نهایتا چه کسی باید پاسخگو باشد؟»

 اعتراض نماینده مجلس به بی‌کفایتی مسئولان فدراسیون فوتبال و «مهدی تاج» در برگزاری فینال جام حذفی


محمود صادقی در واکنش به بی‌نظمی و بی‌مدیریتی حاکم بر بازی فینال جام حذفی: همه‌ی بخش‌های کشور همین‌طور است، اما به چشم نمی‌آید.

واکنش آذری جهرمی به اتفاقات عجیب در برگزاری دیدار نهایی جام حذفی


 حاشیه دیدار داماش - پرسپولیس| درخواست سیدجلال و بیرانوند از هواداران پرسپولیس/ تأخیر در آغاز بازی و فرار اعضای هیئت مدیره!
عدم حضور تیم داماش گیلانیان در زمین مسابقه باعث شده است تا دیدار فینال جام حذفی آغاز نشود.

طبق برنامه قرار بود که بازی فینال جام حذفی از ساعت 21 (یکشنبه) در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شود، ولی با گذشت 25 دقیقه از زمانی که باید مسابقه آغاز می‌شد، دو تیم همچنان در رختکن ورزشگاه حضور دارند.

* تیم فوتبال داماش به دلیل اینکه تماشاگران‌شان نتوانسته بودند در ورزشگاه حضور پیدا کنند، به نشانه اعتراض در زمین مسابقه حاضر نشدند.

* علیرضا بیرانوند و سیدجلال حسینی به همراه سعید فتاحی در کنار زمین حاضر شدند و کاپیتان و دروازه‌بان پرسپولیس از تماشاگران خواستند که جایگاه خبرنگاران را تخلیه کنند تا هواداران داماش بتوانند آنجا مستقر شوند، در غیر این‌صورت بازی برگزار نمی‌شود. هواداران اما به درخواست مدافع و سنگربان سرخپوشان توجهی نکردند.

* زمین بازی پر از جیرجیرک بود و این مسئله حسابی سوژه بازیکنان و عکاسان شد.

* پیش از شروع بازی شعارهای تندی علیه مأموران انتظامی سر داده شد.

* چند جیمی‌جامپ قبل از بازی به صورت همزمان در زمین حاضر شدند که توسط مأموران دستگیر شدند.

* هواداران به جایگاه VVIP هم هجوم آوردند. اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پا به فرار گذاشتند و به کنار زمین رفتند!

* در میان وقوع تمام این اتفاقات نیروی انتظامی تنها نظاره‌گر است.

* هواداران در پاسخ به خواسته دو بازیکن تیم‌شان، می‌گفتند که جا نیست! نکته قابل توجه اینکه حق با هواداران است، چون در صورت خروج از جایگاه خبرنگاران جایی برای نشستن ندارند.

* برانکو و دیگر نیمکت‌نشینان پرسپولیس بعد 15 دقیقه نشستن روی نیمکت و برگزار نشدن بازی به رختکن برگشتند.

* هواداران شعارهای تندی علیه سعید فتاحی سر دادند و از او خواستند که سازمان لیگ را ترک کند.

* هواداران تشنه هستند و از مأموران نیروی انتظامی درخواست آب دارند.

* فتاحی با میکروفن از هواداران درخواست ترک جایگاه خبرنگاران را داشت که تماشاگران داماش به داخل ورزشگاه بیایند.

* بازیکنان دو تیم همچنان در رختکن هستند و داماشی‌ها تا داخل نشدن هواداران‌شان رضایت به برگزاری بازی نمی‌دهند.

* هواداران از کوره در رفته و با صدای بلند و اعتراض‌آمیز خواهان برگزاری بازی هستند.

* هواداران داماش نزدیک به 200 نفر هستند که از رشت آمده‌اند، اما جایی برای نشستن در ورزشگاه ندارند. این در حالی است که بیش از 15 هزار هوادار پرسپولیس هم نتوانستند به داخل ورزشگاه بیایند. ورزشگاه از ساعت 18 تکمیل شده است.

*  خبرنگاران با همکاری سازمان لیگ کاور پوشیده و به کنار زمین آمده‌اند.

حاشیه دیدار داماش - پرسپولیس| برگزاری بازی در هاله‌ای از ابهام/ کنار زمین پُر از جمعیت شد!

 تأکید وزارت ورزش بر برگزاری دیدار پرسپولیس - داماش/ حضور بازیکنان ۲ تیم در زمین مسابقه

با دستور وزارت ورزش و جوانان، دیدار تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلانیان برگزار خواهد شد و تماشاگران نیز به ورزشگاه بازگشتند.

در حالی که احتمال لغو بازی پرسپولیس و داماش گیلانیان وجود داشت و تماشاگران ورزشگاه شهدای فولاد را ترک کرده بودند، با این حال با اعلام حسین خبیری، مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس این بازی برگزار خواهد شد.

با توجه به این مسئله، تعدادی از تماشاگران به ورزشگاه بازگشتند تا تماشاگر بازی باشند. پس از این اتفاق سعید فتاحی، حیدر بهاروند با سرپرستان دو تیم و یگان ویژه گفت‌وگو کردند تا بازی برگزار شود.

مازیار ناظمی، سخنگوی وزارت ورزش و جوانان نیز در این خصوص گفت: با آقایان فتاحی، رئیس کمیته مسابقات و بهاروند، رئیس سازمان لیگ تماس گرفته شده و بایستی فینال جام حذفی بین پرسپولیس و داماش امشب حتماً برگزار شود. با مدیرعامل محترم داماش هم تماس گرفته شده است تا تیم و بازیکنان داماش در میدان حاضر شوند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش گفت: شرایط پیش آمده در این مسابقه در اولین فرصت بررسی و فدراسیون فوتبال با افراد خاطی به شدت برخورد انضباطی خواهد کرد و در صورت نیاز تغییرات لازم در مسئولیت‌ها صورت خواهد گرفت.

بازیکنان دو تیم داماش گیلانیان و پرسپولیس از ساعت 23 در زمین حاضر شدند تا برگزارکننده دیدار فینال جام حذفی باشند.

 فینال جام حذفی فوتبال|دشت جام دوم پرسپولیس در شب زشت فوتبال ایران/ دبل بامدادی برانکو با برتری مقابل داماش


تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار فینال جام حذفی و در شب زشت فوتبال ایران، مقابل داماش گیلانیان به برتری رسید و پس از قهرمانی در لیگ برتر، به دومین جام خود در این فصل دست یافت.

دیدار فینال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور بین تیم‌های داماش گیلانیان و پرسپولیس از ساعت 23:20 امشب (یکشنبه) در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان آغاز شد. این در حالی بود که طبق برنامه این مسابقه باید از ساعت 21 با قضاوت موعود بنیادی‌فر آغاز می‌شد، اما به دلیل عدم ورود هواداران داماش به ورزشگاه، مسئولان این تیم اجازه برگزاری بازی را ندادند.

در نهایت پس از دو ساعت و 20 دقیقه تأخیر و با دخالت وزارت ورزش و جوانان، دیدار داماش گیلانیان - پرسپولیس آغاز شد. پرسپولیس در این دیدار با تک گل دقیقه 22 علی علیپور به پیروزی رسید و پس از قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی جام حذفی را هم کسب کرد.

ترکیب داماش گیلانیان: جاسم یاسرالهی، محمد مختاری، کنعان طاهرنژاد، مصطفی آقاجانی، آزاد جعفرزاده، عباس کندل، علیرضا توکلی (62 - علی آل‌کثیر)، جابر نصیری، محمد رستمی، میلاد پورصف‌شکن، میثم فرزانه (72 - مرتضی حیدری).

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محسن ربیع‌خواه، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی (64 - امید عالیشاه)، سیامک نعمتی (4+90 - حسین ماهینی)، ماریو بودیمیر (84 - مهدی شریفی) و علی علیپور.

نیمه اول
دقیقه 7: ارسال مهدی ترابی به محوطه جریمه داماش به علی علیپور رسید که ضربه این بازیکن به سمت دروازه، توسط مدافعان داماش راهی کرنر شد.

دقیقه 8: سیامک نعمتی این بار اقدام به ارسال توپ روی دروازه داماش کرد که ضربه سر احمد نوراللهی به شکل خطرناکی از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 13: جابر نصیری با شوتی زمینی و محکم قصد باز کردن دروازه پرسپولیس را داشت که علیرضا بیرانوند مانع از این کار شد و تن به کرنر داد.

دقیقه 14: کرنر ارسالی روی دروازه پرسپولیس توسط مدافعان دور شد که توپ برگشتی و شوت به سمت دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 22: ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه توسط علی علیپور به سمت دروازه داماش گیلانیان شلیک شد که به تور دروازه چسبید تا گل اول بازی به ثبت برسد.

دقیقه 29: ارسال مهدی شیری از سمت راست به ماریو بودیمیر رسید که این بازیکن با کنترل توپ سیامک نعمتی را در موقعیت قرار داد، اما شوت نعمتی راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 30: محمد مختاری از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 32: داماشی‌ها با ارسالی خطرناک و زمینی به محوطه جریمه پرسپولیس، می‌توانستند به گل برسند که این توپ راهی اوت شد.

دقیقه 43: بازیکنان داماش صاحب ضربه ایستگاهی شدند که توپ ارسالی از سمت راست، با ضربه سر همراه شد، اما راهی به دروازه نداشت.

نیمه دوم
دقیقه 49: مهدی شیری از تیم پرسپولیس با کارت زرد داور مسابقه جریمه شد.

دقیقه 55: ارسال جعفرزاده به روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر پورصف‌شکن به شکلی خطرناک از روی دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 59: احمد نوراللهی اقدام به شوتزنی کرد تا شانس خود را برای گلزنی امتحان کند، اما ضربه او را دروازه‌بان داماش در اختیار گرفت.

دقیقه 71: امید عالیشاه ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس را روی دروازه داماش ارسال کرد که توپ پس از دفع ناقص جاسم یاسرالهی، توسط نوراللهی تبدیل به گل شد، اما داور مسابقه خطای بودیمیر را اعلام کرد تا این گل مردود شود.

دقیقه 76: توپی که با اوت بلند به محوطه جریمه پرسپولیس رسیده بود، با ضربه بازیکنان داماش همراه شد که بیرانوند توپ را مهار کرد.

دقیقه 80: علی علیپور روی پاس سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که توپ او پس از برخورد به تیر دروازه، راهی اوت شد.

«ناظمی» سخنگوی وزارت ورزش: با رییس کمیته مسابقات و رییس سازمان لیگ تماس گرفته شده و بایستی فینال جام حذفی امشب حتما برگزار شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به اتفاقات اخیر در فوتبال: وزرای ورزش و کشور باید پاسخگو باشند.


تعداد بازدید : 5

لحظه بالا بردن کاپ قهرمانی جام حذفی توسط کاپیتان پرسپولیس‌


تعداد بازدید : 6

اعتراض یک هوادار جنوبی فوتبال به اتفاقات عجیب ورزشگاه فولاد آره نا


اطلاعيه كميته اخلاق فدراسيون فوتبال در خصوص وقايع رخ داده در خصوص برگزاري فينال جام حذفي: سعيد فتاحي محروم شد

با توجه به بي كفايتي و بي تدبيري رخ داده در فرآيند برگزاري مسابقه فينال جام حذفي بين تيم هاي پرسپوليس تهران و داماش گيلان كه منجر به بي نظمي، ايجاد هرج و مرج و لطمه به اعتبار و حيثيت فوتبال ملي گرديده،  آقاي سعيد فتاحي تا اطلاع ثانوي از هر گونه فعاليت در حوزه فوتبال محروم و آقايان حيدر بهاروند و عبدالكاظم طالقاني براي ارائه توضيحات در خصوص وقايع رخ داده درجريان مسابقه مذكور، در روز دوشنبه ١٣ خرداد به كميته اخلاق احضار شدند.




واکنش علی کریمی به اتفاقات حاشیه‌ای دیدار نهایی جام حذفی

اقاى تاج ، لطفاً بفرماييد كه امير حسين(سعيد) فتاحى  ، چگونه الان ٥ ساله در ليگ برتر همه كاره هستن به گونه اى كه از رييس سازمان ليگ هم بيشتر قدرت دارن؟

وکیل بین المللی فوتبال: اتفاقات ورزشگاه فولاد آره نا بزرگ ترین نشان از ناتوانی فدراسیون فوتبال دارد

از نظر قانون و مقررات داماش گیلان در زمین مسابقه حاضر شد نباید بازی را متوقف کند.

تعداد بازدید : 6


حمایت داماشی ها از تیمشان بیرون استادیوم

داورزنی: از هموطنان عذرخواهی می‌کنیم / فردا برای بررسی اتفاقات فینال جام حذفی به اهواز می‌رویم

از ملت بزرگوار و علاقمندان به فوتبال بابت اتفاقات فینال جام حذفی عذرخواهی می‌کنم.

به دستور آقای دکتر سلطانی‌فر فردا صبح به اتفاق چند نفر از مسئولان از جمله دوستان کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و مدیر کل حراست وزارت ورزش به اهواز می‌رویم تا عوامل موثر در این اتفاقات را در جلسه‌ای با حضور مسئولان محلی بررسی کنیم.

حق مسلم داماش بود که هوادارانش وارد استادیوم شوند و در جای خود بنشینند اما ازدیاد جمعیت و ورود جمعیت بیش از اندازه به استادیوم، منجر به این حوادث شد.

سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و عوامل محترم انتظامی باید پاسخگوی این قبیل مسائل باشند.

در مورد بازی پرسپولیس و سپاهان هم اگر بنا باشد مسابقات ورزشی مروج بی‌اخلاقی باشد بهتر است که برگزار نشود. خیلی از علاقمندان به فوتبال و مردمی که تا پاسی از شب می‌نشینند فوتبال را می‌بینند، نباید شیرینی یک بازی ارزشمند برایشان تبدیل به یک بداخلاقی بشود که زیبنده کشورمان نیست.




اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال (برگرفته از فضای مجازی)
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین