پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۰۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
بانک پاسارگاد به‌منظور تعامل بیشتر با کودکان و نوجوانان و با هدف آموزش، فرهنگ‌سازی و سرگرمی اقدام به طراحی و ساخت نرم‌افزار موبایلی (اپلیکیشن) تحت‌عنوان «سرزمین کودک» در بستر تلفن‌های همراه و تبلت کرده است.

شعار سال : بانک پاسارگاد به‌منظور تعامل بیشتر با کودکان و نوجوانان و با هدف آموزش، فرهنگ‌سازی و سرگرمی اقدام به طراحی و ساخت نرم‌افزار موبایلی (اپلیکیشن) تحت‌عنوان «سرزمین کودک» در بستر تلفن‌های همراه و تبلت کرده است.

این بانک پیش از این نیز در سال ۱۳۹۳ از سامانه بانک کودک خود رونمایی کرده بود که کودکان و نوجوانان با وارد شدن در وب‌سایت با مفاهیم بانکی، قصه، فیلم، عکس، بازی، چیستان، لطیفه، کتاب، نقاشی، آموزش، موسیقی، رنگ‌آمیزی و غیره آشنا می‌شدند.


به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، اکنون نرم‌افزار این سامانه در بستر موبایل و تبلت فراهم شده است. از بخش‌های این اپلیکیشن داستان تعاملی (با هدف فرهنگ‌سازی و آشنایی کودکان با محیط بانک و مفهوم پس‌انداز)، پخش داستان به همراه تصویر و صدا، آموزش طراحی و نقاشی، پخش ویدئو و کارتون، رنگ‌آمیزی و بازی است.

برای دانلود اپلیکیشن سرزمین کودک پاسارگاد در نسخه اندروید می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.


سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت راه پرداخت ، تاریخ انتشار: 19 خرداد1398 ، کدخبر: 146586:way2pay.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
0
1
گرافیک قشنگی داره،جای داره روی محتوا و شخصیت پردازی بیشتر کار بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین