پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۲۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
عضو کمیسیون بهداشت مجلس با انتقاد از دریافت کنندگان ارز 4200 تومانی که تجهیزات پزشکی را به نرخ آزاد می‌فروشند گفت: بانک مرکزی و وزارت صمت باید رانت خواران را افشا کند و به همین دلیل این کمیسیون نامه‌ای را نوشته و خواهان اسامی شرکت‌های واردکننده شده است.
شعار سال : محمدحسین قربانی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی  درباره ورود تجهیزات پزشکی با ارز ۴۲۰۰ تومانی و فروش آن در بازار آزاد گفت: کمیسیون بهداشت در این باره ورود جدی کرده و اخیراً نامه‌ای به بانک مرکزی و سازمان غذا و دارو ارسال کرده‌ام.
وی با اشاره به اعلام اسامی دریافت‌کنندگان ارز ۴۲۰۰ تومانی از سوی وزارت صمت افزود: شرکت‌هایی که برای واردات تجهیزات پزشکی و دارو این ارز را گرفته‌اند باید از سوی بانک مرکزی اعلام شوند.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: اولویت نخست ورود تجهیزات پزشکی به کشور است. ضمن اینکه باید روند توزیع هم با نظارت صورت گیرد و نباید شرکتی که با ارز ۴۲۰۰ تومانی تجهیزات پزشکی به کشور وارد کرده است آن را به قیمت آزاد در بازار به فروش رساند.
 مخاطبان گرامی با ثبت سوژه‌ای در بخش «فارس من» با عنوان «کمبود و گرانی تجهیزات پزشکی بیماران سرطانی» ، «سیاست های جدید واردات و تخصیص ارز به کام ملت؟ رانت خواری زیر آبی» خواستار پیگیری این موضوع شدند.

شعار سال،بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار : 22 خرداد1398، کدخبر: 13980319001119،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
0
واگذاری ارز 4200 اقتصاد کشور را فلج کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین