پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۴۰۸
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۹
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه اشرافی‌گری به بیمارستان‌ها نیز کشیده شده است، اظهار کرد: این اشرافی‌گری به قبر هم کشیده شده است.

شعارسال: حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی مجلس گفت: آب بهاره کشاورزان اصفهان دچار مشکل است، حق‌آبه حق الناس است، نه خسارتی داده می‌شود و نه پروژه‌ها را اجرایی می‌کنند. باید تدبیری انجام شود که حق آبه به حق‌آبه‌داران برسد.

وی افزود: به آیین‌نامه سوگند خوردید موضوع تفحص را یا در کمیسیون بودجه رد کنید یا تایید کنید، باید یک سوزن به خودمان بزنیم و یک جوالدوز به دیگران، زیر آبی رفتند و موضوع تفحص از دیوان محاسبات را رد کردند.

نماینده مردم اصفهان ادامه داد: متاسفانه اشرافی‌گری به بیمارستان‌ها نیز کشیده شده است، ننه جان مقامی به بیمارستان می‌رود و همه دکترها دور او جمع می شوند، اما فرد دیگری که می‌آید کسی به کار او کاری ندارد، در این شرایط برای مسئول در بیمارستان‌ها پاویون ایجاد می‌کنند، این اشرافی گری به قبر هم کشیده شده است و اگر از نزدیکان مسئولی فوت شود کارچاق‌کن‌ها برای او گل می برند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 20خرداد1398 ، کدخبر: 98032008917: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین