پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۱۳۷۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
بیش از پنج میلیون کارگر بریتانیایی درآمدی کمتر از حداقل هزینه‌های زندگی در بریتانیا را داشته و ناامنی کاری را تجربه می‌کنند. در این میان دو میلیون نفر از آنها پدر و مادر هستند.

شعار سال: کار با قرارداد "ساعت صفر" بر سلامت روانی کارگران بریتانیا تاثیر منفی و ناراحت کننده‌ای دارد.

به نقل از بی‌بی‌سی"، بیش از پنج میلیون کارگر در بریتانیا امنیت شغلی ندارند و قرارداد "ساعت صفر" به خستگی و مریضی آنها منجر خواهد شد.

مطابق این نوع قرارداد، پرسنل فقط در زمانی که به آنها نیاز باشد در محل کار خود حاضر می‌شوند، به میزان تعداد ساعت کاریشان حقوق می‌گیرند و حقوق بیکاری هم ندارند. نظم خاصی در بین روزهای کاری وجود ندارد و مرخصی برای کارگران محسوب نخواهد شد.

اینک قرار است برنامه جدید "برنامه ساعات زندگی" ساعات کاری بیشتری را به کارگران قراردادهای "ساعات صفر" ارائه کند.

سازمان‌ها و شرکت‌ها در طرح جدید برنامه "ساعات زندگی" موظف به پرداخت "حداقل هزینه‌های زندگی" در یک "شیفت چهار هفته‌ای" به کارگران هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبر عصر ایران، تاریخ 23 خرداد 98، کد مطلب: 672920:www.asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهار
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
0
0
تو ایران هم کارگران وضعیت بهتری از کارگران بریتانیا ندارند . نبود امنیت شغلی. دستمزدهای پایین که حتی کفاف زندگی رو نمی ده .
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین