پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۷۴۴
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
«رفع اختلاف در چگونگی ارائه اطلاعات» ، چهارمین شیوه نامه از مجموعه شیوه نامه های مرتبط با قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات که به تایید رئیس جمهوری رسیده، توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعنوان رئیس کمیسیون به دستگاههای مشمول قانون ابلاغ شد.

شعارسال: «رفع اختلاف در چگونگی ارائه اطلاعات» ، چهارمین شیوه نامه از مجموعه شیوه نامه های مرتبط با قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات که به تایید رئیس جمهوری رسیده، توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعنوان رئیس کمیسیون به دستگاههای مشمول قانون ابلاغ شد.

به نقل از دبیرخانه کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، حسین انتظامی ، دبیر کمیسیون با اعلام این خبر گفت: در این شیوه نامه که ساز وکار رسیدگی به شکایت ها و اعتراض های درخواست کنندگان اطلاعات در آن پیش بینی شده است هم شهروندان و هم موسسات عمومی و خصوصی مشمول قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات می توانند بر اساس این شیوه نامه برای رفع اختلاف اقدام نمایند.

بر اساس ماده ۱۸ قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، تمامی مصوبات کمیسیون ذیربط، پس از تایید رئیس جمهوری لازم الاجراست.

 

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار : 24 خرداد 98، کد خبر: 98032410903،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین