پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۴۲۰۵
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
بزرگترین خودروساز کشور این روزها حسابی با وضعیت بدی دستو پنجه نرم می کند. افزایش قیمت خودروها نیز نتوانست در زیان انباشته ایران خودرویی ها تأثیرگذار باشد و در نهایت باید ایران خودرویی ها را زیان ده در سال قبل دانست. ادبیات نبود قطعه هرچند که از زبان ایران خودرویی ها باور کردنی است اما باید از آنها پرسید مسبب به وجود آمدن این وضعیت چه کسانی هستند؟
شعار سال:هیئت مدیره ی ایران خودرو این روزها جولانگاه افرادی شده که علیرغم منع قانونی همچنان صندلیهای این گروه خودروسازی را در اختیار دارند و همین موضوع سبب شده تا در گرفتن تصمیمات سرنوشت ساز شاهد اثر گذاری آرای افرادی باشیم که اگر ایران خودرو توان مبارزه با آنها را داشت می توانست با پیگیری قانونی مانع حضور آنها در جمع اعضای هیئت مدیره ی خود شود

بزرگترین خودروساز کشور این روزها حسابی با وضعیت بدی دست و پنجه نرم می کند. افزایش قیمت خودروها نیز نتوانست در زیان انباشته ایران خودرویی ها تأثیرگذار باشد و در نهایت باید ایران خودرویی ها را زیان ده در سال قبل دانست. ایران خودرویی ها که در چندسال قبل همچنان با حمایتهای دولت به تولید محصولات خود ادامه می دهند و با هر گوشه ی چشمی قیمت محصولاتشان را دستخوش تغییر می کنند. ادبیات نبود قطعه هرچند که از زبان ایران خودرویی ها باور کردنی است اما باید از آنها پرسید مسبب به وجود آمدن این وضعیت چه کسانی هستند؟

هیئت مدیره ی ایران خودرو این روزها جولانگاه افرادی شده که علیرغم منع قانونی همچنان صندلیهای این گروه خودروسازی را در اختیار دارند و همین موضوع سبب شده تا در گرفتن تصمیمات سرنوشت ساز شاهد اثر گذاری آرای افرادی باشیم که اگر ایران خودرو توان مبارزه با آنها را داشت می توانست با پیگیری قانونی مانع حضور آنها در جمع اعضای هیئت مدیره ی خود شود اما این اتفاق نیفتاده و حالا که صورتهای مالی ایران خودرو بررسی می شود کاهش افزایش برخی موارد به شدت مذردم و سهامداران آن را نگران می کند.

ایران خودرویی ها در آخرین وضعیت مالی خود به ازای هرسهم 5350 ریال زیان اعلام شده دارند در صورتهای مالی منتهی به سه ماهه ی پایان سال 97 وضعیت مطلوبی را پیش روی خود نمی بینند. در بخش دارایی ها شاهد کاهش 45 درصدی دارائیهای این گروه خودروسازی در مجموع دارائیهای نامشهود و دارائیهای غیر جاری هستیم. افزایش 44 درصدی بدهی این گروه از جاده مخصوصی ها که بسیار نگران کننده است در کنار زیان 77.522 میلیارد ریالی نشان دهنده ی وضعیت نامطلوب در بزرگترین تولیدکننده ی خودروی کشور است. حالا باید از آقای یکه زارع خواست اگر برای آنچه که می بینیم و انگار پایانی برای آن نیست راه حلی ندارد صندلی مدیریت این گروه را در اختیار فرد دیگری بگذارد تا شاید از این ستون به آن ستون فرجی شود.
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری نبض بازار،تاریخ انتشار:25خرداد1398،کدخبر:18916 ،nabzebaazaar.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین