پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۴۹۶۸
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
استاندار یزد با بیان اینکه جای افراد بزرگی مثل شهید بهشتی و مطهری در کنار رهبر معظم انقلاب خالی است گفت: عمومی کردن مفهوم عدالت به لحاظ فکری و فرهنگی راه رسیدن به آن است.

شعارسال:محمد علی طالبی دقایقی قبل در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد با بیان اینکه شهید بهشتی تبلور یکی از رهبران انقلاب است اظهار داشت: این شهید بزرگ به همراه دیگر بزرگانی که در آن زمان، تاثیرات بسیار زیادی را در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و چه حیف که این گونه شخصیت‌هایی را از دست دادیم.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: دشمنان قوه عاقله انقلاب را با ترور شخصیت‌های بزرگ در اوایل انقلاب هدف گرفتند و آنها اتاق فکر انقلاب اسلامی بودند که در قبل و بعد از انقلاب تصمیم‌گیری‌های بسیار مهمی را در کشور اتخاذ می‌کردند و اگر این دشمنی‌ها نبود شاید امروز به اتکا وجود چنین شخصیت‌های بزرگواری که می‌توانستند به راهبری انقلاب کمک کنند.

وی گفت: با مطالعه اندیشه‌های شهدای بزرگواری مانند شهید بهشتی و مطهری نسبت به انقلاب می‌بینیم که جای این بزرگان در کشور در کنار مقام معظم رهبری خالی است.

طالبی در ادامه با اشاره به اینکه در مسئله عدالت، همه مسئولیت دارند خاطرنشان کرد: عدالت موضوعی است که قدمتی به درازای تاریخ دارد و زمانی که انسان به تفکر رسید، نیازمند عدالت بود و اصلی ترین نکاتی بود که محل اندیشه ورزی فلاسفه از دیرباز تا کنون بوده و امروزه هم از سطح کلان در دنیا می‌بینیم که با بی‌عدالتی‌ها و تبعیض‌ها به وفور قابل مشاهده است.

استاندار یزد همه بخش‌های جامعه که مسئولیتی در قبال موضوع عدالت دارند آن را به خوبی نشناخته‌اند و امیدشان به دستگاه‌های قضایی اضافه کرد: ما به عدالت نمی‌رسیم مگر اینکه به لحاظ فکری و فرهنگی مفهوم عدالت را عمومی کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار29 خرداد 98، کدخبر: 2035831،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین