پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۰۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: تاکنون مبلغ ۳۱۰ میلیارد تومان از ۱۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی به استان مرکزی اختصاص یافته است.
شعارسال: محمد امید با اشاره به ضریب انحراف طرح ایجاد اشتغال روستایی اظهار داشت: ضریب انحراف طرح اشتغال روستایی در هر نقطه از کشور متفاوت است اما در کل می‌توانیم بگوییم اجرای این طرح، تاثیر بسیار مثبتی برجا گذاشته است.

وی افزود: براساس آمار ارائه داده شده، میزان انحراف اجرای طرح اشتغال روستایی در استان مرکزی رقمی معادل 3 تا 4 درصد برآورد شده است، همچنین براساس اظهارات نیروهای نظارتی این طرح، نرخ یک درصدی انحراف در اجرای این طرح نیز در برخی از نقاط کشور ثبت شده است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری تصریح کرد: تاکنون در روند اجرای این طرح، شاهد نرخ انحراف دورقمی نبوده‌ایم، از بین رفتن کامل درصد انحرافات اجرای این طرح شعار است و نمی‌توان گفت طرح بدون هیچ انحرافی اجرا می‌شود زیرا وجود درصدی انحراف طبیعی بوده و پیش می‌آید.

16 هزار نفر از افراد سیل‌زده تسهیلات مربوط به خسارات وارده را دریافت کرده‌اند

امید با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای مناطق روستایی سیل‌زده استان‌های گلستان و لرستان گفت: خوشبختانه دولت تاکنون بخش عمده‌ای از تسهیلات مربوط به منازل مسکونی این اقشار را پرداخت کرده و خسارات وارده به اموال دامی، اراضی کشاورزی و سایر منابع شغلی این افراد نیز توسط دولت درحال پرداخت است.

وی ادامه داد: در خصوص عمران شهری و زیرساخت‌های لازم شهری و روستایی استان‌های خسارت‌دیده در وقوع سیل امسال دستور تامین منابع به دستگاه‌های اجرائی ابلاغ شده ‌تا برای انجام اقدامات مربوط سهمی درنظر گرفته و نسبت به انجام آن اقدام کنند، می‌توانیم بگوییم که بخش رسیدگی به آسیب‌های مردمی با جدیت تمام درحال پیگیری است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری عنوان کرد: مجموعه بنیاد مسکن تولی‌گری روند ساخت منازل را بر عهده دارد و تاکنون موفق شده تا اعداد و ارقام قابل توجهی از تسهیلات را دریافت و به مردم خسارت‌دیده در روند سیل امسال ارائه دهد، تاکنون تعداد 16 هزار نفر موفق به دریافت تسهیلات آسیب‌دیدگی در حادثه سیل سال 98 شده‌اند.

سهم استان مرکزی از تسهیلات اشتغال روستایی 310 میلیارد تومان است

امید در پاسخ به سوالی مبنی بر سهم استان مرکزی از تسهیلات روستایی و میزان تحقق آن تاکنون خاطرنشان کرد: از کل مبلغ 13 هزار میلیارد تومانی که برای تسهیلات ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری درنظر گرفته شده، مبلغ 310 میلیارد تومان به استان مرکزی اختصاص یافته است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 17 تیر 1398 ، کدخبر: 2048937 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
احسنت باریکلا احسنت بقیه چی میشن پس
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین