پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۷۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۷
حسین سلاح ورزی رئیس اتاق بازرگانی خرم آباد گفت: برخی دستگاه های اجرایی برای صدور مجوزهای کسب و کار همکاری لازم را ندارند.وی اظهار داشت: برخی فعالان اقتصادی به دلیل عدم وصول مطالبات دچار رکود و مشکلات مالی شده اند لذا اخذ مالیات و بیمه های تامین اجتماعی از این افراد باید بر اساس شرایط باشد.
شعار سال:بعضا دیده می شود در صدور مجوزها با فعالان اقتصادی همکاری نمی‌شود درصورتیکه مطابق قانون چنانچه دستگاه اجرایی زمینه صدور فوری مجوز را فراهم نکند استاندار موظف است اشخاصی که در صدور مجوز کسب و کار تخلف یا اهمال کرده اند را به تخلفات اداری معرفی کند.

رئیس اتاق بازرگانی خرم آباد گفت: برخی دستگاه های اجرایی برای صدور مجوزهای کسب و کار همکاری لازم را ندارند.

 حسین سلاح ورزی ظهر پنجشنبه در جلسه مجمع نمایندگان استان با فعالان اقتصاد بخش خصوصی استان به مشکلات پیش روی تولیدکنندگان استان اشاره کرد و اظهار داشت: برخی فعالان اقتصادی به دلیل عدم وصول مطالبات دچار رکود و مشکلات مالی شده اند لذا اخذ مالیات و بیمه های تامین اجتماعی از این افراد باید بر اساس شرایط باشد.

وی افزود: شرایط دولت مبنی بر به هم خوردن تعامل هزینه درآمدها و عدم امکان پرداخت مطالبات این بخش را درک می‌کند اما در عین حال تکلیف دولت به این افراد برای دریافت مالیات عادلانه نیست.

رئیس اتاق بازرگانی خرم آباد ادامه داد: اگر واحدی به دلیل عدم وصول مطالبات خود از دولت دچار اختلال می‌شود حق بیمه گرفتن تأمین اجتماعی و یا محاسبه روزشمار بهره تسهیلات بانکی وی بد سلیقگی است لذا چنانچه بعد نظارتی مجلس تقویت و اعمال و قوانین مصوب شده اجرا شود برخی از مشکلات فعالان اقتصادی حل خواهد شد.

سلاح ورزی گفت: تعداد زیادی از فعالان اقتصادی از تسهیلات ارزی با دلار ارزان قیمت استفاده کرده اند ولی با توجه به شرایط رکود کنونی این افراد اکنون دچار مشکل هستند لذا دولت و مجلس باید باید ساز و کار پوشش ریسک را در صندوقی برای این افراد در نظر بگیرند.

وی به وجود برخی سنگ اندازی ها پیش پای فعالان اقتصادی اشاره کرد و گفت: بعضا دیده می شود در صدور مجوزها با فعالان اقتصادی همکاری نمی‌شود درصورتیکه مطابق قانون چنانچه دستگاه اجرایی زمینه صدور فوری مجوز را فراهم نکند استاندار موظف است اشخاصی که در صدور مجوز کسب و کار تخلف یا اهمال کرده اند را به تخلفات اداری معرفی کند.

رئیس اتاق بازرگانی لرستان افزود: اگر یک فعال اقتصادی به محیط زیست یا منابع طبیعی آسیب بزند سریعا جریمه خواهد شد ولی مدیران یا افرادی که مانع صدور یا تسهیل مجوزها شده اند حتی یک تذکر شفاهی دریافت نکرده اند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا،تاریخ انتشار:20تیر1398،کدخبر:40440،porsna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
0
0
برخی فعالان اقتصادی به دلیل عدم وصول مطالبات دچار رکود و مشکلات مالی شده اند لذا اخذ مالیات و بیمه های تامین اجتماعی از این افراد باید بر اساس شرایط باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین