پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۶۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
استاندار زنجان با اشاره به تلاش برای رونق تولید و حل مشکلات واحدهای صنعتی، گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده، ۶ واحد صنعتی در سال جاری در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

شعارسال :فتح‌الله حقیقی در همایش معرفی و تجلیل از صنعتگران، معدن‌کاران و اصناف برتر استان اظهار داشت: تمام مردم، صنعتگران، معدن‌کاران، اصناف و مدیران و مسئولان در شرایط حاضر باید در حیطه وظایف خود، جامعه را آرام نگه دارند.

وی خاطرنشان کرد: مردم و تولیدکنندگان و اصناف سهم خود را در آرام‌سازی جامعه ایفا می‌کنند و مدیران نیز برای این کار باید کمتر حرف زده و بیشتر عمل کنند. حقیقی تصریح کرد: حرف زدن و عمل کردن در شرایط آزاد و مطمئن، هنر نیست بلکه عمل کردن در جایی که تنگنا وجود دارد مهم بوده و هنر است.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه، مشکلات مربوط به واحدهای تولیدی و صنعتی در صورت امکان در داخل استان رفع شده و در غیر این صورت از طریق مسئولان کشوری پیگیری می‌شود، افزود: در راستای آرام‌سازی جامعه، هیچ جلسه‌ای به صورت نمایشی تشکیل نشده و جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نیز در خارج از ساختمان استانداری و در واحدهای مشکل‌دار تشکیل می‌شود.

حقیقی خاطرنشان کرد: وقتی سرمایه‌گذاران و صاحبان صنعت، پیگیری مشکل از سوی مدیران را ببینند، انگیزه و امیدواری در آن‌ها ایجاد شده و هر آنچه در توان دارند تلاش می‌کنند.

مقام عالی دولت در استان زنجان با بیان اینکه اقدامات بسیاری برای رفع مشکلات مربوط به واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی انجام شده است، اظهار داشت: پسماند دپو شده روی زنجان در آینده نزدیک تعیین تکلیف شده و پسماند تولیدی موجود نیز با تعیین مکان مشخص، تعیین تکلیف خواهد شد.

وی گفت: بازبینی منطقه ماهنشان برای صدور مجوز اکتشاف معدن که ۴۰ درصد از مساحت آن حفاظت شده و عرضه خاک انگوران در بازار بورس بدون سنوات سهمیه‌ای نیز از دیگر اقداماتی است که در حال پیگیری و انجام است.

حقیقی با بیان اینکه علاوه بر اقدامات صورت‌گرفته، تلاش شده تا دولت، بخشی از واقعیت‌های تولید و صنعت استان را نیز از نزدیک ببیند که در این راستا در سال جاری تا کنون علاوه بر معاون اول رئیس جمهوری، پنج وزیر به استان سفر کرده و تقریباً هر هفته یک میهمان از هیأت دولت در استان زنجان حضور می‌یابد.

وی در خصوص اصناف نیز گفت: اصناف، قشر زحمتکشی هستند و البته نظارت هم باید از سوی دولت و هم از جانب اصناف به خوبی بر بازار صورت پذیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار24 تیر 98، کدخبر: 871283،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
0
0
خداروشکر که درجهت رونق تولید و توسعه خوب داریم پیش میریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین