پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۷۲۰
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲
امیر شجاعان رئیس کمیته فناوری اطلاعات قرارگاه نوسازی و بازسازی مناطق سیل‌زده کشور با اشاره به استفاده از تصاویر پژوهشگاه فضایی برای برآورد دقیقی از خسارات سیل گفت: ایرادات پرونده‌های سیل‌زدگان لرستان رفع می‌شود.

شعار سال: رئیس کمیته فناوری اطلاعات قرارگاه نوسازی و بازسازی مناطق سیل‌زده کشور با اشاره به استفاده از تصاویر پژوهشگاه فضایی برای برآورد دقیقی از خسارات سیل گفت: ایرادات پرونده‌های سیل‌زدگان لرستان رفع می‌شود.

امیر شجاعان ظهر امروز در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده استان لرستان اظهار داشت: ما در سامانه‌ای که برای تطبیق و جمع‌آوری اطلاعات پیش‌بینی کرده‌ایم اطلاعات مربوط به خسارت سیل را دریافت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه "هر خسارتی را که در هر مکانی از کشور براثر سیل وارد شده به‌جزءترین مقدار مشخص می‌کنیم"، افزود: دستگاه ذی‌ربط کار کارشناسی را انجام می‌دهد و اطلاعات را وارد سامانه امدادوبازسازی دولت (سجاد) وارد می‌کند، پس از دریافت اطلاعات و کار کارشناسی‌ای که انجام می‌دهیم امکان پرداخت را فراهم می‌کنیم.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات قرارگاه نوسازی و بازسازی مناطق سیل‌زده کشور عنوان کرد: ما با پژوهشکده فضایی همکاری داریم و درخواست کرده‌ایم که تصاویر فضایی را در اختیار ما قرار دهند، هم‌چنین آن‌ها برای اینکه اطلاعاتی که دریافت می‌کنیم اطلاعات دقیقی باشد به ما کمک کنند تا براساس آن بتوانیم خساراتی که پرداخت می‌کنیم و منابعی که در اختیار داریم به بهترین وجه امکان‌پذیر باشد.

شجاعان در رابطه با پرونده‌های برگشتی سیل‌زدگان لرستان گفت: این پرونده‌ها دارای ایراداتی بود و ما خواهش کرده‌ایم که آن‌ها را تکمیل کنند این به‌معنای حذف پرونده نیست، پژوهشکده فضایی سه روز در این استان مستقر بودند و آموزش‌های لازم را به کارشناسان ارائه داده‌اند. شاید این افراد آموزش‌های لازم را ندیده بودند که ایراداتی در پرونده‌ها رخ داده است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:29 تیر1398،کدخبر:2058248،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین