پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۵۶۹
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
اصلاح‌طلبان نکته‌یی که آگاهانه نمی‌خواهند بپذیرند آنست مردم ایران مثل همه ملت‌ها نسبت به اصل شرکت در انتخابات سوظن و بدبینی ندارند بلکه به آنها که می توانند رای بدهند از جمله اصلاح‌طلبان امیدی ندارند که حامل تغییر و اصلاح امور باشند و هر چه رای می دهند وضع بهتر که نمی شود بلکه بدتر هم می‌شود.

شعارسال: محمد آقازاده، روزنامه‌نگار با سابقه در یادداشتی نوشت: انتخابات شورایاری‌ها یک شکست کامل بود. دوازده هزار داوطلب هر کدام بالای چهل نفر از اقوام و آشنایان را به پای صندوق‌ها بردند و دیگر هیچ، اصلاح‌طلبان نکته‌یی که آگاهانه نمی‌خواهند بپذیرند آنست مردم ایران مثل همه ملت‌ها نسبت به اصل شرکت در انتخابات سوظن و بدبینی ندارند بلکه به آنها که می توانند رای بدهند از جمله اصلاح‌طلبان امیدی ندارند که حامل تغییر و اصلاح امور باشند و هر چه رای می دهند وضع بهتر که نمی شود بلکه بدتر هم می‌شود، مگر در انتخابات قبلی مجلس، شوراها و ریاست‌جمهوری با انگیزه‌های به پاهای صندوق‌های رای نرفتند و رای ندادند، همانگونه که در انتخابات دوم خرداد تا شورای چهارم به شما اعتماد کردند و نتیجه یی نگرفتند. آزموده را باز آزمودند و باز شکست خوردند.

مسئله خیلی ساده است رای دهنده‌ها به لیست‌هایی حاصل تکرار می‌کنم بخاطر تجربه عملی‌شان بسیار بدگمان‌اند و رای دادند را بی حاصل می دانند. اگر معتقدید آنها اشتباه می‌کنند بگوئید فراکسیون امید در مجلس چه کار متفاوتی انجام داده که اگر نبود اتفاق نمی‌افتاد. شورای شهر چه کرده و از همه مهمتر دولت چه آشی برای معیشت مردم پخته است؟! معلوم است مردمی که به شما اعتماد کردند و نتیجه نگرفتند، از اصولکرایان که از اول ناراضی بودند و هستند. مسئله مشخص است شما در این نهادها هیج نکردید جز بهره بردن از مزایای حضور در آنها، نگوئید نمی‌گذارند، شما کجا خواستید جلوی رانت‌خواری، حقوق‌های نجومی و انتصاب‌های فامیلی در نهادهایی که در اختیار خودتان بود بیایستید و جناح مقابل نگذاشت، هر چند خودتان در این موارد کارنامه تان اصلا سفید نیست.

اصلا پای حمایت از دانشحویان، کارگران، بازنشسته ها و.. را به میان نمی کشیم و از تورم افسار گسیخته، بیکاری و رکود هیج نمی پرسیم. تنها کارنامه تان را در مبارزه با غارت در پیشگاه ملت باز کنید تا سیه روز شود هر که در او غش باشد. ناامیدی مردم از رای دادن در حقیقت ناامیدی مطلق از عملکرد شماست. بیهوده بحث را تئوریک نکنید که در اندازه ذهن و عمل شما نیست.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت بهار نیوز، تاریخ انتشار: 5مرداد1398 ، کدخبر: 183744: www.baharnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین