پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۷۳۶
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۷
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: طی هفته دولت کارنامه‌ای ارائه خواهد شد که در آن مشخص خواهد شد دستگاه‌های دولتی تا چه میزان از ظرفیت بانوان به عنوان مدیر دولتی استفاده کرده‌اند.

شعارسال: معصومه ابتکار در جمع خبرنگاران در بجنورد با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی اینکه ۳۰ درصد از مدیران دولت باید از میان بانوان باشند، افزود: این امر در حال بررسی است و در هفته دولت این کارنامه ارائه خواهد شد که هم در سطح وزاء و هم در سطح استان‌ها تا چه میزان این امر تحقق یافته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شاهد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها طی دولت تدبیر و امید خواهیم بود؟ ادامه داد: امیدوار هستیم با پیش بینی انجام شده و اقداماتی که از سوی وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته همچون مناسب سازی‌های صورت گرفته، ایجاد ورودی‌های جدا، مسیر جدا، محل نشستن جدا و صحبت‌هایی که با هواداران داشته‌ایم، بتواند به این امر کمک کند.

ابتکار در ارتباط با اینکه آیا برای بانوان شاغل مشوق‌هایی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: مهمترین مشوق تعادل بین کار و خانه برای زنان است بطوریکه زنان علاقمند که در عین حال در حال کار کردن هستند، بتوانند نقش محوری را در خانه نیز ایفا کنند.

وی توضیح داد: برقراری این تعادل الزاماتی همچون ارائه مرخصی دارد که در حال حاضر بانوان مشغول به کار مشمول دریافت مرخصی زایمان 9 ماهه و ... می شوند و تاکید ما بر این است که این امر در بخش خصوصی نیز اجرا شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 7مرداد1398 ، کدخبر: 98050703492: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین