پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۲۴۲
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
در پی انتشار خبری در کانال رویداد گیلان در خصوص “دریافت عوارض ورودی بام سبز لاهیجان ” شرکت بام سبز لاهیجان (تله کابین احرار) با ارسال جوابیه ای به این خبر واکنش نشان داد.

شعار سال: متن این جوابیه به شرح زیر است.

مدیر محترم کانال رویداد گیلان
باسلام،پیرور خبر منتشره در رابطه با عوارض ورودی بام سبز لاهیجان موارد ذیل جهت تنویر افکار عمومی اعلام می گردد.

ورود بام سبز لاهیجان مبلغ ۵۰۰۰ تومن با احتساب ۹% مالیان بر ارزش افزوده می باشد و این پول به جهت پارگینگ ماشین ها در محوطه تله کابین احرار می باشد.

*۵۰% از درآمد ورودی متعلق به شهرداری لاهیجان می باشد و قبض ورودی بنام شهرداری لاهیجان و شرکت بام سبز لاهیجان م یباشد.

*شرکت بام سبز لاهیجان(تله کابین احرار) طی قراردادی با شهرداری لاهیجان ۱۵% از فروش تله کابین ۵۰% از عوارضی ورودی و ۴۰% از اجاره غرفه ها و ۱۵% از درآمد سهم تله کابین در شهر بازی را بصورت ماهانه به شهرداری لاهیجان پرداخت می نماید که بطور مثال در سال ۱۳۹۷ مبلغ ۱۳،۳۴۷،۳۰۰،۱۵۱ ریال به شهرداری لاهیجان پرداخت گردیده است و طریقه پرداخت هزینه کرد این مبلغ توسط شهرداری هیچ ربطی به تله کابین احرار ندارد.

*با مصوبه شورای محترم شهر لاهیجان فقط شهروندان لاهیجانی به شرط اینکه خودروشان پلاک لاهیجان باشد از پرداخت ورودی بام سبز معاف می باشند.

* در رابطه با اینکه اینجانب عضو شورای اسلامی شهر فومن و ساکن شهر فومن می باشم، و برای اینجانب سئوال است که مگر من شهردار لاهیجان هستم که باید ساکن لاهیجان باشم ؟آیا عضو شورای اسلامی شهر فومن بودن جرم است؟؟!!
در کجای قانون نوشته شده است عضو شورای شهر نم یتواند مدیر عامل یک شرکت خصوصی باشد؟

*شرکت بام سبز لاهیجان (تله کابین احرار) متعلق به ۲۷۰۰ آزاده و جانباز سرافراز استان گیلان می باشد و درآمد و هزینه کرد این شرکت تحت نظارت هیئت مدیره شرکت می باشد و نیاز به پاسخگویی به اشخاص غیر ساهمدار نمی باشد.

در آخر اعلام می نماییم :در صورت تصویب شورای اسلامی محترم شهر لاهیجان این شرکت آمادگی برداشتن ورودی بام سبز را دارد و هزینه پارگینگ تله کابین را دریافت نماید

با تشکر

سید نورالدین نعمتی

مدیر عامل شرکت بام سبز لاهیجان(تله کابین احرار)




شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی رویداد گیلان، تاریخ 8 مرداد 98، کد مطلب: 50011: www.rooydadegilan.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین