پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۲۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
فتح اله حقیقی در جلسه در ستاد شئون فرهنگی استان بر لزوم برنامه ریزی مدون و دقیق برای عزاداری های ماه محرم استان تاکید کرد و افزود: برای برگزاری عزاداری‌های این استان در ماه محرم ستاد استانی و کمیته اجرایی شهرستانی نیز برای برنامه ریزی‌های مطلوب تشکیل می‌شود.
شعار سال:استاندار زنجان گفت: برای برگزاری عزاداری‌های این استان در ماه محرم ستاد استانی و کمیته اجرایی شهرستانی نیز برای برنامه ریزی‌های مطلوب تشکیل می‌شود.
ستاد استانی برای برگزاری عزاداری‌های محرم زنجان تشکیل می‌شود
 فتح اله حقیقی در جلسه در ستاد شئون فرهنگی استان بر لزوم برنامه ریزی مدون و دقیق برای عزاداری های ماه محرم استان تاکید کرد و افزود: در این جلسه مباحث  و موارد مختلفی برای برگزاری باشکوه محرم هیات ها و دسته های عزاداری این استان مطرح شد که در این راستا شهرداران مناطق، دستگاههای دولتی و بخش خصوصی بصورت متمرکز می توانند در پیشبرد هدف های تعیین شده همکاری های لازم را داشته باشند.

وی اظهار داشت برخی مدیران فکر می کنند برای برخی مسائل ارزشی جلسات مهم حضور نماینده کفایت می کند، این در حالی است که دوستداری به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و علاقه‌مندی به نظام و انقلاب ایجاب می کند که در جلسات حضور مستمر داشته و سپس از مردم انتظار مشارکت فعالانه داشته باشیم.

استاندار زنجان ادامه داد: عدم حضور مدیران در جلساتی از این دست، یک نوع آسیب بشمار می رود و به این موضوع مهم باید بیش از گذشته توجه شود.

وی اضافه کرد در ارتباط
با  قمه زنی مقام معظم رهبری نظر خود را اعلام کرده و تابع فرامین ایشان هستیم و لذا در این خصوص تمهیدات لازم اندیشیده و  سپس ا قدامات لازم انجام خواهد گرفت.

حقیقی افزوود: با تشکیل ستاد استانی حضورمستمر انجام می گیرد و در این ارتباط کمیته های مختلف اعم از پشتیبانی، ترافیک، مردمی و تبلیغات، امنیت، بهداشت و درمان و حوادث شکل می گیرد و حتی اقلام غذایی مورد نیاز هیات های مذهبی با تدابیر لازم اتخاذ خواهد شد.

وی اظهار داشت: برنامه ها و عزاداری های محرم زنجان با محوریت مردم  برگزار خواهد شد و در این میان متولیان و دست اندرکاران امر برای نظم دهی مطلوب نظارت های لازم را  مورد توجه قرار خواهند داد.

استاندار زنجان یادآور شد: تمامی امکانات و ظرفیت های استانی برای برگزاری عزاداری های ماه محرم این استان به ویژه اجتماعات عظیم با همکاری و مشارکت دستگاههای اجرایی بکار گیری خواهد شد تا در مقایسه با سال های گذشته به نحو مطلوبی خدمات رسانی لازم انجام گیرد.

این مسئول با اشاره به هشتم مرداد سالروز شیخ اشراق سهروردی گفت: معتقدم برای این گونه مساله و افراد شاخص و تاریخ ساز موثر باید به شکل و یژه تجلیل و قدردانی شود و به همین منظور تشکیل دبیرخانه ای در دستور کار قرار گرفته که این مهم می تواند به انجام اقدامات و برنامه ریزی های مطلوب منتهی شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:9مرداد1398،کدخبر:878885،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
0
0
برنامه ها و عزاداری های محرم زنجان با محوریت مردم برگزار باید بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین