پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۷۹۱
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
پس از انتشار خبرهای واکنش سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات و کمیسیون اجتماعی مجلس با انتصاب میعاد صالحی به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، حامیان او رپرتاژ آگهی‌هایی حمایتی در خبرگزاری‌ها منتشر کرده‌اند.

شعارسال: پس از انتشار خبرهای واکنش سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات و کمیسیون اجتماعی مجلس با انتصاب میعاد صالحی به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، حامیان او رپرتاژ آگهی‌هایی حمایتی در خبرگزاری‌ها منتشر کرده‌اند.

 باشگاه خبرنگاران جوان صداوسیما نزدیک به اصولگرایان یک مصاحبه‌ی سفارشی با جعفرزاده ایمن آبادی در حمایت از میعاد صالحی منتشر کرده و روز بعد از آن هم ایسنا که زیرمجموعه‌ی جهاد دانشگاهی است، همان مصاحبه را این بار به نام مصاحبه‌ی خود منتشر کرده است .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی انصاف نیوز، تاریخ انتشار 11مرداد 98، کد خبر:183203 ،www.ensafnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین