پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۵۲۸۹
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
مطالعات نشان می‌دهد مصرف انرژی در دنیا در سال‌های اخیر دو برابر شده است. ایران بزرگترین دارندۀ مجموعِ ذخایر نفت و گاز در دنیاست. بطورکلی، ۲.۴ درصد انرژی کل دنیا در ایران تولید و ۱.۸ درصد انرژی کل دنیا در این کشور مصرف می‌شود. این میزان، ایران را به نهمین مصرف‌کننده انرژی دنیا تبدیل کرده است. طی سال ۱۳۵۱ تا ۱۳۹۳، مصرف انرژی در ایران ١١ برابر افزایش یافته که درصد قابل توجهی از آن مربوط به افزایش مصرف انرژی در بخش‌های خانگی و حمل‌ونقل است. ایران، بیش از ۲.۵ برابر میانگین مصرف جهانی، انرژی مصرف می‌کند.
شعارسال :مطالعات نشان می‌دهد مصرف انرژی در دنیا در سال‌های اخیر دو برابر شده است. ایران بزرگترین دارندۀ مجموعِ ذخایر نفت و گاز در دنیاست. بطورکلی، ۲.۴ درصد انرژی کل دنیا در ایران تولید و ۱.۸ درصد انرژی کل دنیا در این کشور مصرف می‌شود. این میزان، ایران را به نهمین مصرف‌کننده انرژی دنیا تبدیل کرده است. طی سال ۱۳۵۱ تا ۱۳۹۳، مصرف انرژی در ایران ١١ برابر افزایش یافته که درصد قابل توجهی از آن مربوط به افزایش مصرف انرژی در بخش‌های خانگی و حمل‌ونقل است. ایران، بیش از ۲.۵ برابر میانگین مصرف جهانی، انرژی مصرف می‌کند.

تعداد بازدید : 9


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات ،برگرفته ازخبرگزاری ایسنا ،تاریخ انتشار 14 مرداد 98،کدخبر : 98051306784، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین