پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۲۵۶۶۲
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۶
برای کنکور سراسری امسال یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۴۱۱ نفر متقاضی ثبت‌نام کردند که یک میلیون و ۱۸ هزار نفر از آنها در جلسه کنکور حاضر شدند. در گروه علوم تجربی، حدود ۳۳۵ هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته شده‌اند که حدود ۹ هزار نفر از آنها برای سه رشته پرطرفدار پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی پذیرش خواهند شد. از این تعداد، حدود ۲۷۰۰ نفر یعنی تقریباً یک‌سوم از ورودی‌های این سه رشته، با استفاده از سهمیه وارد دانشگاه خواهند شد.

شعارسال: برای کنکور سراسری امسال یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۴۱۱ نفر متقاضی ثبت‌نام کردند که یک میلیون و ۱۸ هزار نفر از آنها در جلسه کنکور حاضر شدند. در گروه علوم تجربی، حدود ۳۳۵ هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته شده‌اند که حدود ۹ هزار نفر از آنها برای سه رشته پرطرفدار پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی پذیرش خواهند شد. از این تعداد، حدود ۲۷۰۰ نفر یعنی تقریباً یک‌سوم از ورودی‌های این سه رشته، با استفاده از سهمیه وارد دانشگاه خواهند شد.

گرافیک: پدرام آقایی


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ،تاریخ انتشار: 16مرداد1398،کدخبر:98051608188 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین