پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۰۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
استاندار لرستان گفت: توزیع بین استانی ردیف‌های متفرقه متمرکز در دستگاه‌های ملی بسیار مطلوب نبوده که نیازمند بازنگری است و باید نظارت های بیشتری روی آن ها صورت گیرد.

شعارسال: استاندار لرستان گفت: توزیع بین استانی ردیف‌های متفرقه متمرکز در دستگاه‌های ملی بسیار مطلوب نبوده که نیازمند بازنگری است و باید نظارت های بیشتری روی آن ها صورت گیرد.

 موسی خادمی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری لرستان اظهار داشت: وجود تنوع و گستردگی فعالیت‌ها در مجموعه دولت موجب شده مردم همه نیازها و درخواست‌ها را از دولت داشته باشند.

وی افزود: گستردگی مسئولیت ها و حوزه وظایف دولت، از یک جهت خوب بوده زیرا باعث نزدیکی دولتمردان به مردم شده و از سوی دیگر باعث افزایش امکان خطا در آن ها خواهد شد.

استاندار لرستان با بیان اینکه نگاه دیوان محاسبات پیشگیرانه بوده و نگاه مچ گیری نیست، گفت: در حوزه دستگاه نظارتی، دیوان محاسبات عملکرد خوبی در مدل پیشگیرانه و ارائه مشاوره‌ به دستگاه‌های اجرایی داشته و خوشبختانه سبب شده ارتباطات نهادها با یکدیگر افزایش یابد.

خادمی گفت: حضور مستمر دیوان محاسبات در دستگاه های اجرایی موجب شده ارتباط آن ها با دستگاه ها بخوبی تنظیم شود و دیوان محاسبات نیز مشکلات اجرایی را بهتر درک کرده و بیشتر به آن ها کمک می کند.

وی بر لزوم تدوین یک سیستم نظامند مشاوره بین دیوان محاسبات و ادارات دولتی تاکید کرد و گفت:با تعامل دوسویه دیوان محاسبات و دستگاه های اجرایی بسیاری از مشکلات ادرات مرتفع خواهد شد.

استاندار لرستان در بخش دیگری گفت: توزیع بین استانی ردیف‌های متفرقه متمرکز در دستگاه‌های ملی بسیار مطلوب نبوده که نیازمند بازنگری است و باید نظارت های بیشتری روی آن ها صورت گیرد تا حقوق استان ها رعایت شود.

خادمی با اشاره به تخصیص اعتبارات برای بازسازی دیواره‌های ساحلی در روستاهای سیل‌زده استان بیان داشت: لازم است برای ساماندهی این وضعیت‌ها شرایط خاص در نظر گرفته شود و طول ترک تشریفات و برخی موارد جهت تسریع در بازرسی کاهش داده شود.

استاندار لرستان بر لزوم اتخاذ مدل جایگزینی در شرایط بحران رای استان های بحران زده تاکید کرد و گفت: تحقق این مهم نیازمند پیگیری در سطح ملی است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ انتشار 17 مرداد 98، کد خبر: 40896، www.porsna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
0
0
حضور مستمر دیوان محاسبات در دستگاه های اجرایی موجب شده ارتباط آن ها با دستگاه ها بخوبی تنظیم شود و دیوان محاسبات نیز مشکلات اجرایی را بهتر درک کرده و بیشتر به آن ها کمک می کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین