پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۳۷۳
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
بلاکچین و استخراج ارزهای دیجیتال در روزهای اخیر به بحث روز رسانه‌ها تبدیل شده‌اند. یک آینده پژوه ملی حوزه‌ رمزارزها و بلاکچین در مصاحبه‌ای به اهمیت توجه به این تکنولوژی در ایران پرداخته و طی درخواستی از مسئولان خواست، امکانات مورد نیاز برای رقابت جهانی در این زمینه را فراهم کنند.

شعار سال: علی میزانی اسکوئی که یکآینده پژوه ملی و بین‌المللی حوزه‌ی رمز ارزهاست، به دغدغه‌های کارآفرینان و نیاز کشور برای حمایت از ارزهای دیجیتال اشاره می‌کند.

وی که سخنران همایش‌های ملی همچون نخستین کنفرانس رگولاتوری بلاکچین و رمزارزها و الکام‌تاکز نمایشگاه الکامپ بوده است و سابقه فعالیت به عنوان آینده پژوه مشاور بسیاری از نهادهای دولتی و خصوصی را در کارنامه خود دارد؛حمایت دولت در شرایط تحریم اقتصادی را شرط موفقیت در اقتصاد مقاومتی می‌داند.

علی میزانی با اشاره به این که شاسی نظام اقتصادی دنیا در حال تغییر است و ارزهای دیجیتال مبنای تکنولوژی بلاکچین هستند و آینده پول دنیا هستند گفت: «ارزهای دیجیتال که بر مبنای تکنولوژی بلاکچین هستند، آینده پول دنیا خواهند بود. بیشتر ارزهای دیجیتال که در دنیا رایج هستند حکم طلای جهان مجازی را داشته که کارکرد سرمایه گذاری دارند و می‌توانند باعث تقویت پول ملی هر کشور باشند.»

وی با توصیه به مسئولان خواست آنها اهمیت استراتژیک صنعت ماینینگ را برای آینده کشور در نظر داشته باشند و در همین راستا توصیه کرد: «قیمت‌های مصوب تعرفه برق باید به گونه‌ای باشد که کارآفرینان این حوزه بتوانند با رقبای خارجی خود رقابت کنند و همچنین در تامین سخت‌افزارهای لازم برای صنعت ماینینگ گمرکات کشور همکاری کنند.»

اینآینده پژوه حوزه فناوری با اشاره به شرایط تحریم اقتصادی و اهمیت اقتصاد مقاومتی در این زمان معتقد است: «اخلال در نظام اقتصادی هر کشور فقط مربوط به خروج بی‌رویه ارز از آن کشور نیست بلکه در مورد سو مدیریت برای ورود ارز به آن کشور نیز است.»

گفتنی است، علی میزانی اسکویی در ویدیویی به تشریح نظرات خود در این زمینه پرداخته که علاقه‌مندان برای مشاهده‌ آن می‌توانند به لینکwww.aparat.com/v/4qpaZمراجعه کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت اخبار رسمی ، تاریخ 25 تیر 98، کد مطلب: 184228: www.news.akhbarrasmi.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین