پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۲۶۶۱۴
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت:احکام افزایش حقوق دانشجو‌معلمان مرداد ماه اجرایی می‌شود و معوقات سال جاری از فروردین ماه در شهریور یا مهر پرداخت می‌شود.

شعار سال: حمیدرضا حاجی‌ بابایی اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته درباره صدور احکام دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان، حداقل حقوق در مورد آنها مصوب شد.

وی افزود: برای تاکید بر تسریع در صدور اجرای احکام دانشجو‌معلمان در تماس تلفنی با آقای الهیار ترکمن معاون پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش، او اعلام کرد که احکام دانشجو معلمان به استان‌ها ابلاغ و در مردادماه اجرایی می‌شود.

رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت:همچنین مقرر شده است معوقه حقوق ماه‌های گذشته از فروردین سال جاری در شهریور و مهرماه پرداخت شود.

حاجی بابایی در پایان از اقدامات و همکاری‌های صورت گرفته برای صدور و اجرای احکام دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان تقدیر و تشکر کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار21مرداد 98، کد خبر: 2073840، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین