پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۹۳۵
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۸
استاندار اصفهان ظرفیت های استان اصفهان در حوزه فناوری اطلاعات را بالا ارزیابی کرد و اظهار داشت: گسترش علم و فناوری در استان اجتناب ناپذیر است.

شعارسال: عباس رضایی در جلسه تشکیل منطقه ویژه علم و فناوری اصفهان اظهار داشت: اصفهان باید فرآیند ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری را با برنامه ریزی و با قوت و سرعت بیشتری دنبال کند.

وی ادامه داد: منطقه ویژه علم و فناوری به عنوان یکی از زیرساخت های توسعه اقتصاد دانش محور است و خروجی آن فرآیند ایجاد نوآوری و تبدیل علم به ثروت است.

استاندار اصفهان عنوان کرد: منطقه ویژه علم و فناوری می تواند شرکت ها، مراکز تحقیقاتی و استارتاپ هاو نوآوری های شرکت های دانش بنیان را روز به روز، فعال تر کند.

وی اضافه کرد: در شهرستان های استان، تقاضاهایی برای ایجاد زیرساخت های فناوری وجود دارد که باید در این خصوص تلاش صورت گیرد.

رضایی خاطرنشان کرد: اجرایی کردن این موضوع نیازمند همت و تلاش بیشتر مسئولان است که باید با کمک، همدلی و همکاری در این خصوص گام های موثری برداشته شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:22مرداد1398 ، کدخبر: 884208: www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین