پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۲۸۲
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷
کوچکی نژاد نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مصاحبه‌ای از دولت خواسته که بطور جدی از نرم افزارهای بومی حوزه آموزش و بسترهای تبلیغ و عرضه آن، حمایت کند.

شعارسال: کوچکی نژاد نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مصاحبه‌ای از دولت خواسته که بطور جدی از نرم افزارهای بومی حوزه آموزش و بسترهای تبلیغ و عرضه آن، حمایت کند.

به اعتقاد وی، اگر این نرم افزارها در داخل تولید نشوند، متقاضیان به ناچار از تولیدات بیگانه در این بخش استفاده می‌کنند که در راستای مبانی تربیتی خودشان تهیه و تدوین می کنند.

این در حالی است که صاحبان پلتفورم‌هایی نظیر کافه بازار با مخاطب ۴۰ میلیونی، تاکنون بارها اعلام کرده‌اند که برای توسعه نرم افزارهای آموزشی حوزه کودک، آماده همکاری با نهادهای متولی این حوزه هستند و حتی امکاناتی را برای استفاده مخصوص کودکان به نرم‌افزار خود افزوده اند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صرفا جهت اطلاع ، تاریخ انتشار 24 مرداد 98، کد خبر: 217068،www.serfanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین