پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۲۸۱۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
جبار کوچکی‌نژاد از پایان موعد سه ماهه سرپرستی حسینی بر مسند سرپرستی وزارت آموزش و پرورش خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه مهلت سرپرست فعلی به زودی تمام می‌شود دولت باید تا هفته آینده با معرفی وزیر تکلیف وزارتخانه آموزش و پرورش را مشخص کند.
شعار سال:عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن انتقاد از عملکرد دولت در حوزه وزارت آموزش و پرورش گفت: مهلت دولت برای معرفی وزیر جدید آموزش و پرورش به مجلس هفته آینده به پایان می‌رسد.

جبار کوچکی‌نژاد از پایان موعد سه ماهه سرپرستی حسینی بر مسند سرپرستی وزارت آموزش و پرورش خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه مهلت سرپرست فعلی به زودی تمام می‌شود دولت باید تا هفته آینده با معرفی وزیر تکلیف وزارتخانه آموزش و پرورش را مشخص کند.

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن انتقاد از عملکرد‌ دولت در بحث معرفی وزیر جدید آموزش و پرورش به مجلس عنوان کرد: از دولت انتظار داشتیم تا قبل از اینکه مهلت سرپرستی حسینی در مسند وزارت آموزش و پرورش به شمار بیافتد وزیر پیشنهادی خود را به مجلس معرفی کند اما این کار را انجام نداد.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه دولت برای معرفی وزیر جدید آموزش و پرورش به مجلس در حال حاضر هیچ‌گونه تعجیلی به خرج نمی‌دهد تصریح کرد: به زودی سال تحصیلی جدید فرا می‌رسد در حالی‌که وزارتخانه عریض و طویل و بسیار بزرگی نظیر آموزش و پرورش به علت تعلل دولت هنوز وزیر ندارد.

کوچکی‌نژاد وجود مشکلات بسیار اساسی و چالش‌های بزرگ در مجموعه آموزش و پرورش کشور را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: فرآیند انتخاب و معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بسیار طولانی‌تر از حد معمول شده و از دولت انتظار داریم لااقل یک شخص متخصص و کارآمد را برای این وزارتخانه حساس معرفی کند.

وی از پایان مهلت دولت برای تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش تا هفته آینده سخن گفت و خاطرنشان کرد: وزارت آموزش و پرورش در شرایط کنونی با مشکلات و چالش‌های بسیار فراوانی روبه‌رو است و انتظار داریم دولت ضمن معرفی وزیر جدید به مجلس برای سروسامان بخشیدن به آن واقعاً تدبیری بیاندیشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا دولت در مورد زمان معرفی وزیر جدید با مجلس گفت‌وگو و مشورت کرده است اظهار داشت: به عقیده بنده جدای از این حرف و سخن‌ها آن‌چه که در اینجا بسیار اهمیت دارد این است که فرصت دولت برای انتخاب وزیر جدید در حال از دست رفتن است.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:29مرداد1398،کدخبر:2079366،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۹
0
0
فرآیند انتخاب و معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بسیار طولانی‌تر از حد معمول شده و از دولت انتظار داریم لااقل یک شخص متخصص و کارآمد را برای این وزارتخانه حساس معرفی کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین