پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۹۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۲
از صبح امروز جمعی از معلولان در مقابل نهاد ریاست جمهوری با در دست داشتن پلاکاردهایی نسبت به عدم اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان تجمع کردند. تجمع کنندگان با تاکید بر اینکه اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان نیازمند به اعتبار است از مسئولان و به ویژه ریاست جمهور درخواست مساعدت و رسیدگی به مشکلات معلولان را داشتند.

شعار سال: از صبح امروز جمعی از معلولان در مقابل نهاد ریاست جمهوری با در دست داشتن پلاکاردهایی نسبت به عدم اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان تجمع کردند. تجمع کنندگان با تاکید بر اینکه اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان نیازمند به اعتبار است از مسئولان و به ویژه ریاست جمهور درخواست مساعدت و رسیدگی به مشکلات معلولان را داشتند.

معلولان در این تجمع ضمن اشاره به تصویب قانون حمایت از حقوق معلولان، عدم تخصیص اعتبارات را برای اجرای این قانون را بی عدالتی از سوی مسئولان دولتی دانستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 2شهریور 98، کد خبر: 2081851، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
0
0
از لحاظ رفاه رفت و آمد شهری این قشر شهرداری ها کم توجهی کرده اند حتی در ساخت ساختمان ها خیلی ها رعایت نمی کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین