پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۳۹۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
استاندار آذربایجان شرقی از راه‌اندازی خط تولید خودروهای برقی خبر داد.

شعار سال: محمدرضا پورمحمدی با تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنراز اهتمام مدیریت ارشد استان برای تبدیل استان به قطب سوم خودروسازی کشور و راه‌اندازی خط تولید خودروهای برقی خبر داد و اظهار داشت: پزشکیان، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در این زمینه حمایت‌ها و پیگیری‌های ارزشمندی انجام داده‌اند که امیدواریم در آینده نزدیک، بتوانیم در این زمینه نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هیچ واحد تولیدی و صنعتی بحرانی در استان نداریم، گفت: بسیاری از مشکلات کارخانجات که در سال های گذشته وجود داشت، با اتخاذ تدابیری همچون تغییر مدیریت و تغییر مالکیت، برطرف شده است.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از این برنامه رادیویی، با اشاره به آتش‌سوزی اخیر در جنگل‌های ارسباران، گفت: در بازدیدی که از عملیات مهار آتش‌سوزی داشتم، به یکی از خبرنگاران گفتم که ارسباران، جان ماست و بر این باوریم که هر میراثی، چه تاریخی و چه مواهب طبیعی، سرمایه‌های اصلی ما هستند که باید نهایت تلاش برای حفظ و حراست از آنها انجام شود.

وی با انتقاد از افرادی که از این حادثه، بهره‌برداری سیاسی کردند، گفت: متاسفانه تعلل برخی نهادها از ارائه تجهیزات لازم برای مهار آتش‌سوزی، موجب تأخیر در این امر شد؛ با این حال بنده به عنوان نماینده دولت در استان، از زحمات و تلاش‌های تمام عوامل دخیل بویژه نیروهای تلاشگر بسیج، سپاه، ارتش و نیروهای مردمی قدردانی می‌کنم.

پورمحمدی به پروژه‌های قابل افتتاح استان در هفته دولت نیز اشاره کرد و گفت: در این هفته، 789 پروژه خدماتی، اقتصادی و عمرانی در استان افتتاح می‌شود که از این تعداد، 434 پروژه مربوط به مناطق روستایی است.

وی افزود: در هفته دولت 55 پروژه ملی از جمله 28 کیلومتر از آزادراه تبریز- ارومیه نیز افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی علیه ملت ایران در چهل سال گذشته، عنوان کرد: به‌رغم شرایط سخت اقتصادی و اتفاقاتی مانند جنگ تحمیلی، مردم ایران همواره در مسیر خودکفایی حرکت کرده و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

پورمحمدی با بیان اینکه استکبار جهانی، آرزوی سقوط نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران را به گور خواهد برد، افزود: جمهوری اسلامی با اقتدار هرچه بیشتر، روند پیشرفت و توسعه را ادامه خواهد داد و مردم ما با تجربه‌ای که از شرایط سخت گذشته به دست آورده‌اند از این پس نیز با روحیه مقاومت، در برابر زیاده‌خواهی استکبار ایستاده و تمام سختی‌ها را به فرصت‌های مناسب برای شکوفایی در بخش‌های مختلف تبدیل خواهند کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه "آذربایجان، سر ایران است"، گفت: تبریز و آذربایجان در برهه‌های مختلف سیاسی و تاریخی به خوبی امتحان پس داده‌اند و در تمام ادوار تاریخی همچون دفاع مقدس و سازندگی، در توسعه و آبادانی میهن اسلامی پیشگام بوده‌اند.

پورمحمدی به بخشی از ظرفیت‌های جغرافیایی، اقتصادی و صنعتی استان اشاره کرد و گفت: آذربایجان شرقی یکی از استان‌های مهم و حساس کشور است که همواره در مسیر توسعه و شکوفایی کشور، موثر و نقش آفرین بوده است.

وی با اشاره به تحول و توسعه در بخش کشاورزی استان، اظهار داشت: مساحت اراضی زیر کشت گلخانه‌ای در استان به 320 هزار هکتار رسیده و روند توسعه آن نیز ادامه دارد و بر همین اساس، استان آذربایجان شرقی یکی از استان‌های برتر کشور در این حوزه محسوب می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 4 شهریور 98، کد مطلب: 13980604000466: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
1
متاسفانه تعلل برخی نهادها از ارائه تجهیزات لازم برای مهار آتش‌سوزی، موجب تأخیر در این امر شد
ناشناس
Canada
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
0
خودروسازی کشور خوابیده، شما از این استان چه انتظارهایی دارید؟
ناشناس
France
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
0
من دانشجوی ایرانی مقیم فنلاند هستم. از تجارب کشور فنلاند می توان بخوبی استفاده کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین